TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høyre baklykt til 88 mod

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #48205  av SupraTurbo

Noen her inne som har en hel høyre baklykt til salgs? Evt vet å få tak i en... Finner ikke noen brukte på internett selv. Hadde et lite uhell på acr i går som resulterte i hjemreise en dag for tidlig :( :shock: :(
Vedlegg
Supra 05.06.04.jpg
Supra 05.06.04.jpg (16.55 kiB) Vist 4544 ganger

#48212  av sindrejl

aaaaau :( :(

#48214  av FalcoN

aaauch....kondolerer :(

#48217  av Phantom3D

Auau, den er skikkelig sur! er vel abre å følge med på ebay eller noe det.. lykke til

#48220  av CelicaTurbo

uff, den der var kjedelig ja :? Men lykt skulle vel være mulig å få tak i til disse bilene, sjekk ebay som sakt, kanskje hør med Toyparts og ellers er det jo skraphandlerne da..

#48265  av memo

auda.. så det var derfor du dro så kjapt :?
kjipe saker...

jeg knuste forresten et hjullager på min, så det ble lite kjøring etter lørdagen... men hadde det moro likevel :)

noen som har bilder fra treffet?

#48303  av SupraTurbo

1. takst: 30-40 000.....
Håper noen kan ta det litt på si...

#48313  av FalcoN

Hva skjedde egentlig?

#48466  av Turbotrille

Jeg har en lykt som du kan få kjøpe
 #48643  av TOYPARTS

SupraTurbo skrev:Noen her inne som har en hel høyre baklykt til salgs? Evt vet å få tak i en... Finner ikke noen brukte på internett selv. Hadde et lite uhell på acr i går som resulterte i hjemreise en dag for tidlig :( :shock: :(
Tror jeg har baklykt, jeg har iallefall bakluke, vinge i samme farge, har nok en bakskjerm, om du ikke vil kjøpe ny, mener den koster ca 6000,-

MVH Erik

#48762  av SupraTurbo

Får fikset hele driten + lakk og litt rust. Har fått tak i lykt brukt til 500.
Takk alikevell. Men det ble ordnings... FÃ¥r det fiksa for 14 500,- Tar ei uke.

#48800  av Kjelliken

:shock: auuuu shit it is på norsk...
Det er nå endelig godt du får fikset det så fort.. :wink:

#48829  av jan-erik

SupraTurbo skrev:Får fikset hele driten + lakk og litt rust. Har fått tak i lykt brukt til 500.
Takk alikevell. Men det ble ordnings... FÃ¥r det fiksa for 14 500,- Tar ei uke.
Hei og takk for sist. Godt du fikk fikset det såpass billig da når først uhellet skulle være ute. Du var ikke eneste Supra eier på ACR som måtte hjem å rette litt i garasjen om det skulle være noen trøst.