spørs hva slags boostcontroller det er hvilke vei man skal skru, men har bilen turbotrykksmåler (tullete å montere boostcontroller uten), så er det bare å forsøke seg frem, gass litt forsiktig og øk gassen forsiktig så ser du om trykket går for høyt. bilen eksploderer ikke om den overbooster et sekund eller 3.
litt lettere for oss om vi ser hvilken type ventil/kontroller det er.. men som Henning sier, det første du må gjøre er å kjøpe deg en trykkmåler slik at du kan se hvor mye du skrur opp. Grunnen til det er at det ikke er mulig å se hva du justerer på boostcontrolleren, her er det nok bare pluss eller minus frem til du når ønsket nivå. Den orginale trykkmåleren er helt verdiløs og kan ikke si deg hvilket trykk du egentlig har, den er vel stort sett bare til pynt.
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet