TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 3s-ge --> 3s-gte

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#48099  av erling

Trial skrev:
Tror ikke det var med girkasse... De annonserte i motorbørsen for en stund siden.. Det var bilde av kun bakparten på en mr2,prisen var da for hele bakparten,sa de...
Siden girkassen og ligger i "bakparten", og HELE "bakparten" var tilsalgs, synes jeg det var uhyre enkelt å trekke konklusjonen om at også girkassen, som jo ligger i "bakparten", også følger med.

Dessuten er det steindyrt med 22k uten girkasse. Egon selger 3.gen fra 18-19 000 for HELE "bakparten. Ja, MED girkasse. :D

#48100  av Trial

Ja,hvis du ser første innlegget mitt i denne tråden, så ser du at jeg er teknisk idiot,så jeg bare sa det de sa til meg! Har egentlig ikke no peiling! :mrgreen:

#48108  av Speeder

Bare bakparter til mr2 han selger? eller hender det han har frampart til celica også? st205

#48110  av CelicaTurbo

Ifølge sidene hans (http://www.motorimport.dk) har han ingen ST205-motor tilgjengelig for tiden, men det er jo ganske usikkert hvor oppdatert den listen er da.. beste tips er nok å ringe ham, det er også godt mulig han kan hente inn motorer etter ønske.. Han har ihvertfall ikke bare motorer for MR2, han har for de fleste japsebiler og både sterke motorer og små standardmotorer :)

#48122  av Christian

Lista hans er vel ikke oppdatert siden jeg kjøpte min første motor :lol: , så en telefon lønner seg nok. Om han ikke har noe inne, kan han skaffe det :)

#48143  av Speeder

Toppers. Lurte bare egentlig på om det var noe han hadde i omløp. Ikke aktuelt for min del å bytte nå. Men har jo lekt litt med tanken på en litt hissig grevling:)

Får oppgraderre bremser først, bør vel kutte litt tid rund en bane det også.
Nettopp bestilt borra og slissa skiver fra crazytuning :twisted: , da min bestilling hos be-4-you tok en måned, og enda hadde ikke delene forlatt england :x

#48158  av henrixxx1

Nå kjenner jeg at jeg bynner å bli en smule forbanna. :?
Er ikke lenge siden jeg kjøpte en SW20 gen2 rearcut fra TRS-autoteknikk for TRETTITUSEN KRONER!! :evil:

#48173  av Christian

henrixxx1 skrev:Nå kjenner jeg at jeg bynner å bli en smule forbanna. :?
Er ikke lenge siden jeg kjøpte en SW20 gen2 rearcut fra TRS-autoteknikk for TRETTITUSEN KRONER!! :evil:
Jeg ga i alle fall 18k i 2003 for ett rearcut, komplett bortsett ifra lyktene og bakre delen av eksosen. En 3gen 96 mod som skulle ha gått 65.000km. Ikke noen problemer med den, bortsett fra de som jeg var skyld i selv :roll:
Stian kjøpte den av meg i vinter og tok turboen på den i vår, men motoren går like fint :)

#48177  av henrixxx1

Skulle kansje vært å snoket litt på forumet FØR jeg kjøpte den rearcut'n..
men jeg fikk ihvertfall med hele eksosen.. :roll:
så nå gjennstår det bare å få den "nye" motorn i bilen min..
GLEDER MEG :D

#48716  av Morten

Jeg gav 22k danske hos egon. Da kommer jo valutaforskjell frakt og moms i tillegg. Det var for en komplett bakpart.
Vedlegg
DCP00812.JPG
DCP00812.JPG (88.49 kiB) Vist 1339 ganger
DCP00811.JPG
DCP00811.JPG (114.76 kiB) Vist 1339 ganger

#48718  av Zerpent

Det var ikke ikke det. Danmark har vel litt mer moms enn oss har de ikke det? Hva ble prisen totalt etter at du hadde fått den til landet?

Fikk du med 94+ baklyktene og spoileren også?

#48751  av chris

Zerpent skrev:Fikk du med 94+ baklyktene og spoileren også?
Jeg vil tro at han ikke har montert baklykter og vinge på bakparten der ja :D
 #48784  av [BHS]paladin

Jeg hvet ikke hva alle her har skrevet for det gadd jeg ikke å lese. Men hør nå nøye etter: Hvis du skal ha noe sprut ut av bilen din så må du ha den Japanske Turbo motoren ( den har ikke de plomberingene som den amerikanske har ) Jeg kjenner en som egentlig skulle selge meg : kasse Clutch motor( med turbo seff) brmmser, lednings nett +++++ det jeg trenkte for 28 000...... jeg har ikke de penga nå ,) men hvis noen er interiserte så kan sikkert dette kjøpes

#48796  av henrixxx1

Min er J-spec den.. :) men desverre en 2.gen... :(