TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt Mr2 Levin GT Turbo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#48936  av Kenny

jan-erik skrev:Hva med å legge ei gummilist med tape i mellom der? Kjedelig når ikke ting passer helt.
har tenkt på det, men det blir ikke pent uansett siden den kommer til og stikke minst en cm. lenger ut en original støtfangeren på hver side..

driver å mailer med han på scanstyling.dk, for å prøve å få returnert den.. han har videresendt bilder til fabrikk osv..
Så går bare å venter på svar om jeg får en ny eller ikke...

#48941  av Kenny

Dreiv å skulle montere på innsuget på motoren i går da, men da viste det seg at jeg ikke kunne bruke det innsuget jeg har pusset å lakert på i mangfoldige timer.. :( får ikke flyttet over tomgangssensoren fra 4agze spjellhuset, så da må jeg bruke gze innsuget, og spjellhuset (som har mye mindre dia enn 4age huset).. :(

Så når jeg endelig skulle prøve å montere gze innsuget, så passet jo ikke pakningen til innsugsmanifolden.. :( hadde fått pakning til 3sge.. :( så da må jeg vente enda en uke på den, + at jeg må vente på pakningene til spjelhuset, som tar enda litt lenger tid.. :(

Begynner seriøst å få denne motoren i vrangstrupen..
Elske - Hat forhold... ???

Og på toppen av det hele så ligger topp dekslene mine å venter på sliping hos en useriøs tufs, og der har de ligget i mange uker.. Maser å maser, men det hjelper ikke, så nå henter jeg de snart, og gjør det selv..