TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Doble baklys" pÃ¥ MKIII

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #49256  av CrazyKnight

Fredagskvelden (før treffet) gikk med til å rense seter, dra over en runde med plast-fornyer, litt vasking, og ellers annet "små-stell". I tillegg til å modde et par baklyspærer da, selvfølgelig. Det ble faktisk ganske kult synes jeg selv, i allefall. Dersom man bøyer seg ned bak bilen, kan man tydelig se at de er sterkere enn de "opprinnelige" baklysene. Men det synes ikke spesielt godt i normal høyde bak bilen. Og det er vel ikke SÅ mange biler som er så mye lavere enn en MR2... :lol:

Anyway, hva tycks?

For øverig var det hyggelig å møte dere i Arendal, folkens! Synd jeg ikke kunne bli litt lenger. Men morsomt å se så mye pent på en gang... :P
Vedlegg
Double backlights.jpg
Double backlights.jpg (48.39 kiB) Vist 1292 ganger

#49266  av Kjelliken

:D Det der ble jo stilig det der.. myket bra myket bra..!!! :wink:

#49321  av CelicaTurbo

synes det ble bra jeg også 8)

#49333  av jan-erik

Se der ja, ble bra det. Så det jo i dagslys i Arendal, men ble liksom ikke helt det samme da. Spørs om det ikke blir en slik mod på meg også, er jo en veldig billig mod også og det passer veldig bra i mod budsjettet mitt :)

#49381  av CrazyKnight

På Shell betalte jeg 98 kroner pr pære, så jeg tenkte jeg for moro skyld skulle sjekke prisen på Esso også. Men han som jobbet hadde ikke så mye peiling, så der fikk jeg to for 50 kroner. Så da kjøpte jeg like gjerne fire med en gang, just in case... :lol:

#49384  av chris

hva slags pærer bruker dere på dette? bensinstasjoner har ikke BA15s sokkelen, som kreves til mk2, eneste plassen jeg har funnet dette på, er Biltema. Men ene pæra røyk etter to uker. (og dette var "long life" pærene)

Kanskje jeg skulle fikse nye sokler også, så jeg kan kjøpe BA15d pærer (både kjørelys og brems) i tåkelys-plassen :)

#49411  av Erlend

Så det var du som hadde den sølvgrå mk3en ja! :) Fikk aldri hilst på deg, jaja...neste gang :) Men tilbake til topic, det ble jo ganske så tøft med de doble baklysene! Skikkelig kul mod det der :)