Har funnet meg en ganske pen mk1 nå og var ute å kjørte småhardt med den og kosa meg i en halvtime.. er helt forelska nå.. motoren hadde gått 126.000 og bilen kosta 43k. Nesten ingen rust bortsett fra noe som var gjennomgående (som ikek syntes) fra bagasjerommet ned til hjulbuen på innsia.. var visst noe man kunne fikse med dremel og glassfiber.
Eneste jeg klødde meg litt på var kjøleveska.. svak brunlig farge.. er det typisk når det ikke har blitt skifta eller tyder det på at toppen holder på å si takk og adjø?
Noe mer "typisk" feil jeg bør se etter? Var helt nydelig lyd fra den, grom og fin og bilen gikk like heftig som celicaen min .. mk4..
Eneste jeg klødde meg litt på var kjøleveska.. svak brunlig farge.. er det typisk når det ikke har blitt skifta eller tyder det på at toppen holder på å si takk og adjø?
Noe mer "typisk" feil jeg bør se etter? Var helt nydelig lyd fra den, grom og fin og bilen gikk like heftig som celicaen min .. mk4..

86' Celica(X), 86' Mr2(X), 96' GT4(X), 94' Supra(X), 97' Mr2(X), 92' Rx7 (ReX), 01' Mx5 (X), 00' S2000 (X), 97' GSR (X), 96' R33 (X), 04' EVO 8 (X), 01' IS200 & 96' Chaser
Tempe Dekkservice AS, www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser
Tempe Dekkservice AS, www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser