TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen som skal til namsos i helga?midtnorsk motorfestival!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #48868  av mr.veilsidewankel

arrangeres i namsos 11-13 juni.
skal dit selv på lørdag. skal kjøre dragrace med rx7èn. noen fra ts som har planlagt en liten tur?
Falcon skal være med, noen flere?
hadde vært morsomt med et par verdige japsebiler å konkurere i dragen med.
hva med deg @lpher. i challenge you :D

link:
http://www.midtnorskmotorfestival.no/
 #48876  av chris

mr.veilsidewankel skrev:arrangeres i namsos 11-13 juni.
skal dit selv på lørdag. skal kjøre dragrace med rx7èn. noen fra ts som har planlagt en liten tur?

link:
@lpher er vel i syden ennå. ellers er det jo landstreff i arendal i helga da. men siden en del trøndere "feiga" ut fra det, så kan det jo være noen tar seg en tur til namsos i stedet :)

#49013  av FalcoN

Er d INGEN flere fra TS-OGN som skal dit..? Hadde vært moro å sett noen bil-frender.... :D

#49018  av funkes

Jeg kommer kanskje en tur hvis jeg er våken...

#49019  av FalcoN

hehe... :wink: må vel opp i rett tid jah...kjører 200`n da? :)
Planer om å delta på drag-racet med den eller?

#49021  av funkes

FalcoN skrev:hehe... :wink: må vel opp i rett tid jah...kjører 200`n da? :)
Planer om å delta på drag-racet med den eller?
Kommer sikkert med 200 hvis jeg kommer ja...
Sånn kjøring gidder jeg ikke. Iallfall ikke med orginal bil :)
 #49214  av @lpher

mr.veilsidewankel skrev:arrangeres i namsos 11-13 juni.

link:
La meg se...kl 10:30 forrige onsdag...så hadde jeg akkurat stått opp og gått ned til bassenget å allerede fått meg min første shot jeg...albeit en tynn en... :D Hissige på free shots de grekera! :D

Ã…ssen gikk det da?

@lpher

#49235  av mr.veilsidewankel

hehe. shot er artige greier det.
nei det gikk heller shait det.
hun gåsa som meldte meg på over telefone prata piss og sa det bare var 2 klasser, bracket og badboy, var bare i badboy vi fikk kjøre mot hverandre, det var seff feil, var 4 klasser og den jeg stilte i var ca det samme som promod i dragster klasse, syket bare amcars med sliks og greier, flere som kjørte på alkohol. han jeg kjørte mot hadde hemi 8.2l V8 og over 520 hk, men en ting skal jeg ha, hadde jeg hatt samme maskineriet så hadde jeg kommet høyt opp for reaksjonstiden min var halve av han jeg kjørte mot, stiller i street klassen til neste år jeg. følte meg liksom litt liten...
men det vil komme en dag,, 3rotor wankel,singelturbo,dragloffer,nos,rakettmotorer ala flåklypa,,osv.
da blir det inyourfacemothafukinamerikanburgerassholes.

må si at jeg hadde det morsomt da, rxèn spant som et helvete ut an startlinen, har lyst til å ta med amcarklubben på bane jeg, da blir det nok andre boller :twisted:

#49240  av funkes

mr.veilsidewankel skrev:hehe. shot er artige greier det.
nei det gikk heller shait det.
hun gåsa som meldte meg på over telefone prata piss og sa det bare var 2 klasser, bracket og badboy, var bare i badboy vi fikk kjøre mot hverandre, det var seff feil, var 4 klasser og den jeg stilte i var ca det samme som promod i dragster klasse, syket bare amcars med sliks og greier, flere som kjørte på alkohol. han jeg kjørte mot hadde hemi 8.2l V8 og over 520 hk, men en ting skal jeg ha, hadde jeg hatt samme maskineriet så hadde jeg kommet høyt opp for reaksjonstiden min var halve av han jeg kjørte mot, stiller i street klassen til neste år jeg. følte meg liksom litt liten...
men det vil komme en dag,, 3rotor wankel,singelturbo,dragloffer,nos,rakettmotorer ala flåklypa,,osv.
da blir det inyourfacemothafukinamerikanburgerassholes.

må si at jeg hadde det morsomt da, rxèn spant som et helvete ut an startlinen, har lyst til å ta med amcarklubben på bane jeg, da blir det nok andre boller :twisted:

Men du glemte det viktigste...hva kjørte du?? :P

#49353  av mr.veilsidewankel

10,2 og 10,4, slutthastighet på 120 og 123

#49444  av @lpher

Ahh....ikke dumt :) Keep em comming :D

@lpher

#49481  av mr.veilsidewankel

det snodige med dette er at jeg har greid 0-100 på under 5 sek, hva gjorde jeg så de siste 5.5sekundene? akset 14km/h?
var vel spinninga som fucket opp tiden min, men ikke verst til at dette var min første street legal da,
blir bestilt nos,boostcontroller og bensin/luft styring snart, også skal jeg drepe katalysatoren(40 hk der)
da blir det nok litt mer sprut i sommer tenker jeg,
må ta oss en liten drag privat i trondhjem da @pher, hadde vært morro å se hva supraen greier

#49672  av @lpher

mr.veilsidewankel skrev: må ta oss en liten drag privat i trondhjem da @pher, hadde vært morro å se hva supraen greier
Må da gå ann å få til det :)

@lpher