TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nytt forsøk i Drammen/Oslo/Sandefjord traktene?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #49766  av Christian

Har jo akkurat vært ett treff, men det ble jo ikke så store greiene etter det jeg fikk med meg...Kanskje det passer bedre for flere nå?
Skal til Sandefjord fra 23-27 juni, på besøk til svigers, så om noen er interesserte hadde det vært morro å møtes en liten gjeng. Skal uansett kjøre rundt endel den helga for å få mest mulig km på motoren, så stedet spiller liten rolle for min del :wink:

#49792  av PÃ¥l

Hadde vært moro, sandefjord er jo bare 20 min fra larvik. om ikke jeg skal noe annet blir jeg med tenker jeg. Må få sett monsteret ditt :)

#49805  av Stian

Skal vell altids være klar for ett treff til 8)

Holder bilen din den turen da...hehe

#49807  av Goose

torsdag 24? i hokksund?

#49820  av Stian

Goose skrev:torsdag 24? i hokksund?
Hokksund du da.... :lol:

#49843  av Goose

Stian skrev:
Goose skrev:torsdag 24? i hokksund?
Hokksund du da.... :lol:
Okey da, drammen :wink:

#49863  av Stian

:roll: :roll: :P

Skal ikke du flytte ned til de traktene da?? :roll:

#49876  av Goose

Altså vi kan ta det nede i vestfolt for den slags skyld.. Sandefjord, Larvik høres fint ut... :wink:

#49912  av Christian

Alt passer egentlig bra for min del :) Ikke noen Oslofolk som vil være med da? Eller er det for langt å kjøre :wink:

Stian : Om jeg bare passer høyrefoten, så går det nok bra 8)

#49944  av Phantom3D

Litt langt synes jeg, er en del andre treff fremover, streetmeet i jessheim og dragrace på gardermoen disse to ukene. Drammen er helt ok..

#49955  av jan-erik

Er på ferie i Bergen på dette tidspunktet ellers så hadde jeg vært med.

#50225  av Christian

Det er det samme for meg hvor vi tar det, Larvik er fint, Sandefjord er fint og Drammen er fint. Selv om jeg foretrekker Sandefjord :wink: Alle dagene passer bra for min del, kan ikke de som evnt vil være med si en dag, så ser vi hvilken som passer best? :)

#50273  av Goose

lørdag da er jeg i sandefjord!

#50380  av MRQuoc

jeg kommer på den nye tråsykkelen min uansett sted! .. om ledig ..

goose , melder du meg når dere finner plass og tidspunkt ? .. jeg er ikke så ofte her på forumet lenger :]