TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• løse vinduer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #49929  av Master

Noen andre som har vært eller er plaget med at delvis eller helt nedsenkede vinduer lager ulyder i dumper evt når du lukker igjen døren? Noen tips om hvordan dette kan fixes? tackar :)

#49952  av PÃ¥l

Det er vel samme problem i hvilken som helst bil uten ramme rundt vinduet? Men tror at hvis du bytter vinduslister blir det litt bedre da. Og kanskje litt dempestoff nedi døra? bare en ide hehe

#49958  av sindrejl

hadde ikke problem på dette med 86 celica og chris har heller ikke prob med det så er nok ikke alle biler som har det Pål..

hva man kan gjøre derimot aner jeg ikke ;)

#49960  av Zerpent

Jeg har også dette problemet. Eller det er vel ikke akkurat et problem men det høres ikke bra ut.

#49982  av henrixxx1

Samme her.. høres ikke godt ut men er visst ikkke noe problem :?

#49992  av chris

sindre: jo, vinduet slamrer når man lukker igjen døra og vinduet er halvveis nede eller helt nede. om man lukker igjen hardt, høres det ganske ille ut faktisk, men det er helt vanlig for biler uten ramme rundt vinduet.
om man kjører på brostein og vinduet er halvveis nede, kan det faktisk også høres litt.

#50004  av sindrejl

det med å lukke igjen døra vet jeg, men aldri hørt det ved vanlig kjøring og brosten .. hmm sikkert anleggets feil :P