TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Night of Thunder 2004

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#49964  av Ninjamannen78

Rallar skrev:Vell kan jo alltids prøve å lokke fram sola :P å Christian du får ha lykke til skal heie på deg :twisted:
Det er meldt fint vær så får håpe at sola skinner.. Men hvis jeg var deg tommy ville jeg satsa på regnvær.. da blir vi 2wd stående igjen og spinne når du stikker avgårde..

#49968  av ST205RR

Ninjamannen78 skrev:
Rallar skrev:Vell kan jo alltids prøve å lokke fram sola :P å Christian du får ha lykke til skal heie på deg :twisted:
Det er meldt fint vær så får håpe at sola skinner.. Men hvis jeg var deg tommy ville jeg satsa på regnvær.. da blir vi 2wd stående igjen og spinne når du stikker avgårde..
det gjør du u-ansett christian :D lol
neida du bør vell dra i fra celicaen, men hadde vært morro å prøve,
tar dæ nok på vått,men trur ikke æ ska bli så langt bak på tørt :twisted:
tengte på topp speed testen når jeg ville ha sol å tørr stripe 8)

har noen sjekket om det blir en "lovlig" annledning til det ??

#50048  av angrykid

Jeg bumper denne litt..

vi er ett lite gjeng fra bardu som blir å dra avgårde i kveld, jeg tar med min bil, i allefall. vet ikke om supra'en til 2 fast 4u blir å kjøre bortover. ;-D

Men håper nå i allefall det. hadde vært c00lt med en liten sammenkomst etterpå, noen som er opp for det?

#50049  av henrixxx1

Kommer vell jeg også...
TS-OGN parking 2gether?

#50050  av saus

jeg kommer også ja!

#50055  av 2fast4u

angrykid skrev:
vi er ett lite gjeng fra bardu som blir å dra avgårde i kveld, jeg tar med min bil, i allefall. vet ikke om supra'en til 2 fast 4u blir å kjøre bortover. ;-D
NÃ¥r tid starter dere da ??

:wink:

#50082  av angrykid

Da var night of thunder over for denne gang...

Med blandet følelse sitter jeg her.. vet ikke helt om jeg skal skrike eller le. Veldig greit opplegg, lite som gikk galt i grunnen. Teknisk bra gjennomført. Dem burde bytta ut speakeren med en som faktisk har litt peiling, og ikke bare snakker drit. Været er ikke noe å gjøre med, men hadde en innvirkende faktor på at jeg dro hjem før det sluttet, så fikk ikke med meg finalen. Kun første finalerunde..

Ninjamannen kjørte grisefort i kveld, rimelig fett å se den svære bilen legge seg flat å ose bortover sletta. Var imponert over den mk1'ern av mr2 der, den var salig fet. :) Ellers var det jo endel biler som gikk radig unna, det skal være sikkert. Trives med slikt. Må vel bli motor på meg og, om ikke så lenge, men vil gjerne ha en nyere revisjon å bygge på. :)

Utover det, så var i grunnen Evenes rimelig bra, slik det alltid bruker å være. Litt laber stemning blandt publikum, men det kan være flere årsaker til det.

Hadde ikke kamera med, men skal høre med de to jeg var sammen med, om dem ikke kan sende over bilder som dem tok, så kan jeg putte på web.