TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har sett pÃ¥ denne Supra'n?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #50218  av GTRacing

Hei alle sammen. :P
Jeg er ny her, og lurte på en ting...

Er det noen av dere som har vært og sett på denne bilen, eller vet noe om den
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... name=tgbil

Finansiering er i orden og bilen er prøvekjørt (sinnsykt kul bil å kjøre :lol: ) , men... :?
har et par kompiser som har dårlig erfaring med firma + at bilen burde hel lakeres og bakfangeren burde byttes, så jeg vet liksom ikke helt om jeg tørr og kjøpe bilen. :?
370.000 er ikke akuratt små penger. Hva må jeg gi for en supra MKIV som er i bra stand :?:

#50248  av sindrejl

hmm jeg har hørt mange som har positive erfaringer med TG bil også.. men hellakkering er dyrt og det er nok en bakfanger også :/
 #50316  av @lpher

GTRacing skrev:Hei alle sammen. :P
Jeg er ny her, og lurte på en ting...

Er det noen av dere som har vært og sett på denne bilen, eller vet noe om den
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... name=tgbil
Har ikke prøvekjørt akkurat dette eksemplaret nei...men jeg må ærlig innrømme jeg liker kombinasjonen med den fargen og at den er "wingless" LMAO :D

Men det kan jo hende at jeg er en smule inhabil...rett og slett fordi en akkurat maken bil står i garasjen min allerede! :D Dønn lik! ...men med automat og sort interiør (pluss litt feitere felger og stereo da :D ) :D
GTRacing skrev: Finansiering er i orden og bilen er prøvekjørt (sinnsykt kul bil å kjøre :lol: ) , men... :?
Vanskelige ikke å like en slik bil ja :)
GTRacing skrev: har et par kompiser som har dårlig erfaring med firma + at bilen burde hel lakeres og bakfangeren burde byttes, så jeg vet liksom ikke helt om jeg tørr og kjøpe bilen. :?
Hmm....har hørt begge deler jeg også ja...men har selv handla av dem engang (91 Celica GTi) og kan ikke si at jeg fikk annet en god service :)
GTRacing skrev: 370.000 er ikke akuratt små penger. Hva må jeg gi for en supra MKIV som er i bra stand :?:
370.000,- er i utganspunktet en veldig kurant pris det....men når du sier at en hellakkering + bakfanger er nødvendig, så er det baller det litt på seg...MEN det er fremdeles ikke dyrt...forutsatt at bilen ellers er i fin stand og km-teller stemmer etc. :)

Spør du meg....så ligger strøkne eksemplarer en del høyere i pris....og begynner også å bli veldig vanskelige å få tak i...og ihvertfall om du vil ha manuell og lav-km i tillegg...så er det nesten som å lete etter enhjørning...i europa ihvertfall :D

Bare ett par ting jeg skulle likt å vite før jeg hadde kjøpt den bilen....hvor er den importert fra? ...og hvorfor er det beige interiør i den? (kun US-utgavene som hadde dette som opsjon...så vidt meg bekjent)

EDIT: Wait a mooooooument :D Denne bilen er sveitsisk den? Mener jeg ser det lille runde grønne oblatet som sier at den er avgasstestet....på side-bakvinduet på førersiden :) Det vil forklare hvorfor den er winglesss også :) Vingen ble sett på som rene mordvåpenet om du skulle finne på å kjøre på noen visstnok...så alle mkIV ble solgt uten vinge i sveits :)

@lpher

#52079  av @lpher

Da ser det ut til at denne bilen er solgt.... :) Ingen som kjenner til hvem den nye eieren er vel? :)

@lpher

#52113  av GTRacing

det ble ihvertfall ikke meg :x

#52127  av @lpher

GTRacing skrev:det ble ihvertfall ikke meg :x

Kjipern det da....

Fikk foresten høre at jeg var på rudskogen i helga :D Det viser seg at den nye eieren tydligvis var dær å fikk lufta ny-doningen :)

@lpher

#52129  av chris

@lpher skrev:

Kjipern det da....

Fikk foresten høre at jeg var på rudskogen i helga :D Det viser seg at den nye eieren tydligvis var dær å fikk lufta ny-doningen :)

@lpher
jeg har også opplevd et par sånne.. "hva gjorde du på <sett inn valgfritt sted her> i går??" og "fy faen som du kjørte når du blåste forbi meg i 50-sonen".. men jeg selv sitter hjemme og spiller playstation

#52134  av Dice

@lpher skrev:

Kjipern det da....

@lpher
Yepp :D
Bilde

#52140  av chris

forrige eier har tatt en del fortauskanter ser jeg :?

#52167  av Kjelliken

:? Vet ikke hvem eieren er men den fikk ihvertfall lufte seg skikkelig på rudskogen i helgen.. Har masser av bilder derifra.. men de ligger i oslo enda.. de kommer i løpet av uka tenker jeg... :wink:

#52174  av @lpher

Kjør på med bilder! :D

@lpher
Vedlegg
131_3159.jpg
131_3159.jpg (42.03 kiB) Vist 5497 ganger
131_3155.jpg
131_3155.jpg (50.28 kiB) Vist 5498 ganger
Bilde 075.jpg
Bilde 075.jpg (80.87 kiB) Vist 5492 ganger

#52250  av cameleon

chris skrev:jeg har også opplevd et par sånne.. "hva gjorde du på <sett inn valgfritt sted her> i går??" og "fy faen som du kjørte når du blåste forbi meg i 50-sonen".. men jeg selv sitter hjemme og spiller playstation
Trakk litt på smilebåndet lell om du sitter hjemme å spiller playstation jeg da hihi :mrgreen: