TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• dekk

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #50107  av kim85

hei sann
akkurat driti skikkelig på draget j.. kjøpte meg dekk å felger her om dagen 8x18 felger med 255/35-18 bak passer perfekt men foran 215/40-18 tar inni fjærskål pluss innerskjermen i metal.. noen som egentlig vet hva j kan ha foran, har montert TRD wide body venter kun på lakkering. har 20 innpress bak å 40 foran
hilsen ulykkelig eier av en mr2 mk2

#50111  av 2000celica

Velkommen til forumet !
:D
225/35-18 fremme og 245/35/18 bak.....
Det er hva jeg har sett andre har på sin Mk2 her på forumet.

#50114  av kim85

takk for d..

får prøve meg på noe sånt da hehe 215 40 18 er hvertfall ikke å anbefale

#50115  av FalcoN

Post noen bilder av bilen da :D

#50116  av Kjelliken

:D som over kommer sikkert til å passe bedre og velkommen inn i varmen :wink:
 #50118  av kim85

bilde :lol:
Vedlegg
grombilen_033.jpg
grombilen_033.jpg (89.08 kiB) Vist 1115 ganger

#50131  av FireWalk

jeg håper du har tenkt å gi den den pleien den tydeligvis trenger! for det ser ut som om den har relativt store smerter akkurat nå. En slik MR2 fortjener den beste pleie.. Og for å quote luxus leverpostei: Legene er jo så flinke i dag. Ingen vits i å la den lide unødigt :) Dette er jo en bil som folk flest snur seg etter på gaten! :P Litt pussing og lakk her og der så er jo saken i boks!

Ser jo ut som en bra bil det der, trenger litt jobbing riktignok.. men blir sikkert bra resultat til slutt. Kan jeg spørre hva du ga for den?

Også må jeg også få lov til å ønske deg velkommen hit til Forumet! 8)
 #50152  av Speeder

kim85 skrev:hei sann
akkurat driti skikkelig på draget j.. kjøpte meg dekk å felger her om dagen 8x18 felger med 255/35-18 bak passer perfekt men foran 215/40-18 tar inni fjærskål pluss innerskjermen i metal.. noen som egentlig vet hva j kan ha foran, har montert TRD wide body venter kun på lakkering. har 20 innpress bak å 40 foran
hilsen ulykkelig eier av en mr2 mk2
Velkommen til forumet!

Har du noe å gå på til skjermbuen da? slik spacere kan redde deg fra subbing? ET40 er jo ett høyt innpress hvis du har montert widebody.

Ps. du skulle ikke tilfeldigvis jobbe på vw&audi på jessheim?

#50198  av Master

har 215/40-17 foran og det er ikke akkurat mye klaring både til skjerm og fjærskål. Så med 18" felger må du nok ned på 35 i profil

#50231  av chris

Master skrev:har 215/40-17 foran og det er ikke akkurat mye klaring både til skjerm og fjærskål. Så med 18" felger må du nok ned på 35 i profil
markus har vel 35 profil på sine 18", såvidt jeg husker?

selv har jeg også 215/40-17 foran, er ikke så mye å gå på nei.

#50272  av kim85

jeg ga 88000 for bilen i fjor da var den nylakkert et år tilbake å helt strøken og orginal. men klarte å brette den rundt en lyktestolpe i vinter så det ble siste snøen denne bilen gikk på hehe fra nå blir det garasje plass .... derfor jeg begynte dette prosjektet egentlig.
den begynner å ta bedre form nå enn på bildet da det er en måned gammelt.

å ja jeg jobber på audi jessheim ja hvordan lukta du det da?????
Vedlegg
tuj.jpg
tuj.jpg (775.3 kiB) Vist 1038 ganger

#50274  av Speeder

Hvordan er det med plass utover forran? mulighet for spacer?

Anngående hvordan jeg gjettet att du jobbet på jessheim; Hørt rykter om en mr2 under oppbygging :lol: Neida, er kompis av Martin A

#50276  av MR2Espen

flere med mr2 rundt jessheim område :) . jeg kjører forresten den gule :wink:

#50277  av kim85

da tar det i inner skjermen hehe . å ja BLAZER kongen hehe

#50364  av kim85

ja den gule har jeg sett u har satt på 18 tommere har u ikke???? hva har u foran da ?? innpress ?? bredde?? dekk dim???

kanskje u har sett min å da i fjor; brukte den frem til nov. sånn ca. Rød med alu vinge hehe. ikke stolt av den vingen men nå er den av borte