TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gruppe kjøp MK4 98mod baklys pÃ¥ Supramannen-racing

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#37421  av @lpher

Im having a set...ble overtalt av Ninja :D

@lpher

#46611  av @lpher

Fant endelige ett bilde av en 'early type' og en 'late model' (på ett og samma bilde) for å vise forskjellene på baklysene :)

Den med http://www.WOTM.com klistremerket er en 'late model' og har dermed de lyktene jeg og Ninja har bestilt oss :)

Baklysene og det faktum at det står 'Supra Turbo' is a dead giveaway :D
Early type står det bare Supra på...uansett om den er TwinTurbo eller N/A...go figure :D

Så hva synes folket? :D Hadde litt blandede følelser om de nyere lyktene i begynnelsen...men dess mere jeg ser dem...dess mere liker jeg dem! :D

Unansett så var prisen uimotståelig da...har ikke råd til å gå glipp av tilbudet! LOL :D

@lpher
Vedlegg
wotmstore_1780_4527172.jpg
wotmstore_1780_4527172.jpg (54.08 kiB) Vist 3602 ganger

#46628  av Dalan

knall Bilde

#46698  av angrykid

go fetch, boi! :D dritfett

#50013  av 2fast4u

Hallo Ninja og @lpher - jeg er bare litt nysgjerrig, hva kom prislappen på i NOK for disse lyktene :?:
:wink:

#50019  av @lpher

2 FAST 4U skrev:Hallo Ninja og @lpher - jeg er bare litt nysgjerrig, hva kom prislappen på i NOK for disse lyktene :?:
...og vi setter over til vår komentator i Harstad, Mr. Ninja?! :D

Han som er mastermind'en bak denne venturen :)

BTW....hva koster disse lyktene hos dere da...veil? Hadde vært typisk meg om du kunne levert dem billigere nå! LMAO :D

@lpher

#50039  av Ninjamannen78

Hei @lphern og velkommen tilbake fra ferie

Lyktene er på vei oppover til meg nå, betaler 4500SEK for to par inkl frakt. Så de blir vel å koste deg litt over 2K når du henter dem ut fra posten i trondheim, forhåpentligvis i neste uke?

#50043  av 2fast4u

@lpher skrev:
BTW....hva koster disse lyktene hos dere da...veil? Hadde vært typisk meg om du kunne levert dem billigere nå! LMAO :D

@lpher
Jeg burde vel ikke svare på dette før om en uke eller så...... :|
Men jeg skal finne frem prisene seinere i helga.
Holder på med et annet prosjekt for tiden, så det er bare et kaos i deler og papirer og .....

#50121  av @lpher

Ninjamannen78 skrev:Hei @lphern og velkommen tilbake fra ferie

Lyktene er på vei oppover til meg nå, betaler 4500SEK for to par inkl frakt. Så de blir vel å koste deg litt over 2K når du henter dem ut fra posten i trondheim, forhåpentligvis i neste uke?
Thanx :) that sounds really nice :)

@lpher

#50122  av @lpher

2 FAST 4U skrev:
Jeg burde vel ikke svare på dette før om en uke eller så...... :|
Men jeg skal finne frem prisene seinere i helga.
Holder på med et annet prosjekt for tiden, så det er bare et kaos i deler og papirer og .....

Hmmm...oki....prosjekt sier du? :D Anything we need to know about then? LOL :D

@lpher

#50222  av 2fast4u

Lyktene det er snakk om her koster 1.070.- inkl mva (butikkpris) og er komplett med pæreholdere/pærer og ledningsnett.
Kun lykt koster 962.- inkl mva.
(min pris hvis jeg kjøper disse er kr.431,50.- + mva) :wink:

Dette er vår utsalgpris, og denne kan være litt forskjellig fra hver forhandler. Dvs alle har ikke likt fraktpåslag osv. Slik det er nå så er delene dyrest for oss som bor lengst nord i landet.

#50224  av 2fast4u

Husker og at jeg sjekket pris på disse emblemene på bakluka......
Prisen på "Supra" var ca 170.-
og "Supra Turbo" kostet litt over 190.-

#50251  av Ninjamannen78

2 FAST 4U skrev:Lyktene det er snakk om her koster 1.070.- inkl mva (butikkpris) og er komplett med pæreholdere/pærer og ledningsnett.
Kun lykt koster 962.- inkl mva.
(min pris hvis jeg kjøper disse er kr.431,50.- + mva) :wink:

Dette er vår utsalgpris, og denne kan være litt forskjellig fra hver forhandler. Dvs alle har ikke likt fraktpåslag osv. Slik det er nå så er delene dyrest for oss som bor lengst nord i landet.
Satan det var billig. Sikkert på at det er 97-98 utgaven?

#50297  av sindrejl

er det bare meg eller? jeg synes de gamle lyktene var tøffere og har mer "moddings" muligheter da man kan få fire baklys på dem med litt avstand sånn at ræva ser enda bredere ut.. det passer seg ikke på de "nye" og dessuten var det tøffere at dem stakk litt ut sånn :)