TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Effektanlegg ( sikkert 10. gang dette er diskutert )

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#50348  av FireWalk

Dette er påbegynt... har gjort en del videoopptak av seansen også... Har bare ikke orket å redigere det til og legge det ut enda.

Effektanlegget, eller "prototypen" om du vil er ikke ferdig enda fordi vi fant ut at det var litt mer pes enn vi hadde trodd å lage effekt anlegg til denne bilen. Det er begrenset med plass bak der i forrhold til andre biler, så vi måtte sveise til en masse bøyer osv. Noe som resulterte i at vi fort gikk tom for deler. Ettersom jeg trenger bilen så måtte vi bare ta en kjapp løsning, og det var å føre eksosen ut til en av sidene, og sette på enderør der. Vi får resten av delene iløpet av uken, så da tar vi det av og fortsetter der vi slapp.

Skal bli bra dette, men som jeg sa sist, det blir utvilsomt en den prøving og feiling før vi har alt i boks, og der hadde jeg helt rett. Men vi er iallefall halveis i mål, jeg tenker vi blir ferdig innen helga som kommer.

jeg sier ifra i den andre posten som er dedikert til dette prosjektet når vi er ferdig, samt hvor videoen kan lastes ned :-)