TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvit Mr2 Turbo i Lørenskog.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #49605  av jensi

Noen som vet hvordan jeg kan få kontakt med The Doctor?

Har sendt han noen deler men får ikke svar fra han via PM.
Kanskje han er på ferie eller?

Noen som kjenner til han?

Jensi

#49616  av spkstrp

skjønte ikke helt hva topicen hadde med dette å gjøre ? :D han bruker jo å cruise med flere her på forumet ? så noen må vell vite hvor han er

#49643  av Speeder

kan jo ha noe med att han docter kjører hvit mer2 turbo :wink: :lol:

#49645  av jensi

Speeder skrev:kan jo ha noe med att han docter kjører hvit mer2 turbo :wink: :lol:

Bingo :wink:
Lettere å kjenne bilen eller kallenavnet her på forumet .

Jensi

#49653  av spkstrp

jensi skrev:
Speeder skrev:kan jo ha noe med att han docter kjører hvit mer2 turbo :wink: :lol:

Bingo :wink:
Lettere å kjenne bilen eller kallenavnet her på forumet .

Jensi
Virket bare ulogisk på meg ;) men en hvit turbo er vell sjelden :)

#49669  av jensi

Venter på oppgjør :evil:
Sist redigert av jensi den 23 jun 2004 21:56, redigert 1 gang totalt.

#50573  av jensi

Ingen som kjenner han?

Telefonr o.s.v.

#50739  av Phantom3D

Litt merkelig, han dukket opp på et lite toyota-treff på strømmen, uten å si hei.. så stakk han.

#50740  av [BHS]paladin

Ja jeg husker det ! men han har neppe noe turbo. men et helt ok effektanlegg. Da jeg så doctor effektanlegg så bestemmte jeg meg for at jeg ikke faa"¤7 i helve#% skulle ha en tut ut, det så liksom ut som om det mangla noe ......

#50760  av The Doctor

Skal vi vedde om den turbon el? :twisted:

Hver sin smak på hver sin bil. Har aldri klaget på noen andres bil.. Så bare pass på din egen du!

#50770  av mr.two

[BHS]paladin skrev:Ja jeg husker det ! men han har neppe noe turbo. men et helt ok effektanlegg. Da jeg så doctor effektanlegg så bestemmte jeg meg for at jeg ikke faa"¤7 i helve#% skulle ha en tut ut, det så liksom ut som om det mangla noe ......
Hvorfor tror du at det neppe er turbo ? hmmm....

Og hvordan eksos skal du ha på bilen din som ikke har tut ?

Hvorfor skal man ha 2 stk utblås når man ikke trenger mer enn ett ? Greit det er orginalt, men hva slags fordeler gir det kontra ett ? Hver sin smak, noen hevder jo at mr2 turbo yter bedre med ett enn to blås...så da får det jo en litt annen hensikt...

#50775  av jensi

Alt Ok med oppgjøret .
Tok bare litt tid.

Jensi

#50795  av FireWalk

som sagt tideligere. Hver sin smak. jeg har selv enkel tut nå pga ateffektanlegget ikke er ferdig, men jeg har planer om å ha to (en på hver side).Rett og slett fordi det vil passe bedre med den stylingen jeg skal ha på. Men sånn generelt sett så tror Jeg tror dette ubevist hos mange koker ned til samme fenomenet som vi ser i spillet "Grand Theft Auto". Når dere skal stjele en kjapp fluktbil der, så tar dere gjerne en med to tuter bak.. og ALLER helst en med to tuter på hver side... ;) bare en liten detalj jeg har lagt merke til hos de fleste.. hehe.. jeg tror mange ubevist eller ikke, inbiller seg at jo flere tuter det er bak der jo kjappere er bilen... noe som igjen kanskje kan forklare manges ønske om å ha flere tuter på sin egen bil også.. :)

#50853  av [BHS]paladin

Doktor...du sier du har turbo.....husker du kom kjørene forbi oss da vi stod på strømmen men dama di sa SÅ HARRY, også dorg du igjenn. DA du gapå bortover veien hørte jeg verken noe ladelyd fra turbon,wastegate,eller noe fin lyd fra effektannleget! rart jeg tviler eller ?? :lol:

#50854  av [BHS]paladin

Hver sin smak joa.....bra alle ikke har samme smak =)