Dalan skrev:Speeder skrev:Du rekker vel det før mandag?Ja, men ikke å få noen ny ladning med penger før mandag
...til alt annet har du Mastercard/VISA eller hva nå det heter i reklamen

Dalan skrev:Speeder skrev:Du rekker vel det før mandag?Ja, men ikke å få noen ny ladning med penger før mandag
Speeder skrev:Det skal man nok klare å rekkeKan godt det. Passerer på E6-en jeg, så kan enten stoppe et sted langs den eller om jeg drar innom Eidsvoll. Regner med at jeg er på Eidsvoll ca. kl. 9. Holder vel i massevis med 2 timer til Våler fra Eidsvoll?![]()
Jan-Erik: Møtes ett sted på veien eller?
Speeder skrev:DEt burde vel holde det ja.. men vi skal ikke kjøre om kongsvinger da? Møtes i vormsund. Litt artigere vei det. ikke bare rett frem og en haug med fotobokserKan sikkert det. Må bare finne frem litt kart og sånt for å sjekke hvor Vormsund er, http://www.visveg.no funker ikke hos meg for øyeblikket. Jeg kjører slik at jeg kommer fra Roa/Lunner og til Gardermoen. Men om det da bare er å følge skilting til Kongsvinger så skal jeg nok finne frem.
henningl skrev: Ellers, tilbakemeldingene har vært veldig delte etter kurset.. Mulig forventningene har vel gjerne vært ganske forskjellige. Jeg hadde ventet mer av selve teorien faktisk, og synes kjegle-testene kunne vært kjappere unnagjort, men jeg lærte mye med dem også jeg.Har også hørt de som var veldig positive til kurset, da gjerne fra noen som ikke har kjørt så mye på bane. Hadde med instruktør i bilen, men fikk ikke noen tilbakemeldinger, ble bare en takk for turen hilsen til slutt. Kan jo ha litt med at det var gul flagg mesteparten av tiden jeg hadde instruktør i bilen (skjønner ikke hvorfor disse 200SX skulle ut av banen hele tiden....
Hensikten med dagen var jo at det skulle være et kurs med diverse tester og hvor man skulle kunne få med seg instruktør i bilen etterpå for å finpusse på kjøringen. Men jeg tror dem som var mest erfarne med banekjøring fra før av kanskje fikk litt lite utbytte, når dem bare fikk 2 timer banekjøring, og sansynligvis ikke gadd ta med seg instruktør heller..
Menmen.. skal man arrangere noe på vålerbanen nå for tiden må det nesten gjøres på den måten der desverre.. dem går ikke med på noe annet