TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MORRO!!!! :evil:

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #50779  av Shyggen

Forleden dag fant jeg en fiin ripe langs hele forskjermen..

Var ikke på siden heller, var oppå skjermen.. så her har det mest sannsynligvis vært noen og lekt seg med en nøkkel e.l.

Hva vil folk med å øddlegge andres glede...

Toyota Supra MK3

#50781  av angrykid

fan så drit da :( er det noe vits å ha bil når folk skal drive på slik?

hmpf..

#50787  av @lpher

Aii da! Ikke bra! Ingen formening om hvem som står bak?

@lpher

#50788  av Kjelliken

:evil: finner du ut hvem som gjorde det er det bare en ting å gjøre gi dem i ræva med ei øks.. du kan få låne øks av meg.... 8)

#50793  av Shyggen

hehe, hadde jeg visst hvem det var ellno.. så :) ville ikke jeg vært den personen... Ill freakin go crazy upon his ass!

Nå har jeg litt lakkskader fra før etter steinsprang o.l. tyskersykdommen og.. småbulker i panseret.. sett det på mange tyske vogner.. så omlakkering er på sin plass.. men, venter til jeg har fått ny front fanger, sideskjørt og bakfanger.. :) styling er på sin plass når man allerede skal legge så mange lapper i bilen..

#50813  av Kjelliken

:D Høres ut som om du har et prosjekt pågang.. Det liker vi her inne... :wink:

#50825  av Remi

ekke så stor skade med en liten ripe.. men ille nok er det.. va jo noen djævla som knuste ruten mine for ei stund sia.. har enda ikke fått tak i de jævlan og purken hendla saken.. hjelper ikke med purk i det lande her... :roll:
 #50828  av hmsilset

Shyggen skrev:Forleden dag fant jeg en fiin ripe langs hele forskjermen..

Var ikke på siden heller, var oppå skjermen.. så her har det mest sannsynligvis vært noen og lekt seg med en nøkkel e.l.

Hva vil folk med å øddlegge andres glede...

Toyota Supra MK3
Fyy flate,det er kjipt gjort!!!Er så teit at sånt kan skje i det
hele tatt...Gjort det store selv i natt jeg.mange som kødda med en
Brasilianer jeg kjenner,og kallte han teite ting....SÃ¥ smalt det
etter en god del teite negerord...

#50837  av Kjelliken

:evil: dete rog helt forbanna unødvendig å gjøre. Spiller ingen rolle hvor folk kommerifa. Slenge med leppen bare fordi di ikke ser norsk ut er for dumt. Jeg hadde blitt rimelig forbanna hade noen slengt med leppa til noen av mine kompiser også.. :evil:

#51005  av CelicaGT

Vil berre sei at det er utrulig ka som går vekk med ei polerings maskin og litt grovtpolerings middel :D Stripa går sikkert ikkje heilt vekk, men du klarer sikkert å dempe den litt....