TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fest i trøndelag, kom med synspunkter

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #50530  av chris

Siden det var så og si ingen fra trøndelag og nordover som var med på landstreffet (utenom meg og karl og sindre da), så har det ligget litt i lufta at vi må prøve å få til noe "her oppe". Så den idèen som har kommet frem, er å få til en utendørsfest på seinsommeren (juli/august). fyre opp bål i fjæresteinene og ha det artig og sosialt hele natta. Dette blir da antakeligvis i umiddelbar nærhet av Trondheim, men det kommer litt an på hvor langt folk gidder å dra og sånn. For vi har fine plasser å være både på Fosen-halvøya og på Frøya (par timers kjøring vest for trondheim), men det er kanskje ønske om å være i nærheten av byen? Selv synes jeg ikke det er noe stort behov, for det var ikke tur på byen som var i mine tanker da jeg lufta dette første gang.

Noen som har noen synspunkter, idèer, etc? Er det noen som i det hele tatt er interessert i å komme? jævlig kjipt å arrangere en fest, og så dukker det opp en 3-4 personer liksom.

Siden vi ikke ser på dette som et biltreff, men av sosial karakter, så er det jo mulig å "samkjøre" for de som kommer langveisifra (om noen skulle ha dårlig råd). Men klart, hvis det kommer mye folk, så fikser vi jo et lokalt toyotatreff dagen før eller dagen etter, med cruising i byen og sånn ;)

Tilbakemeldinger ønskes :)

#50558  av KK-ma70

Hørtes greit ut det da. Frøya har vært fint for da kan jeg ligge til farmor :D
Men jeg tror veien utover blir litt for slitsom for enkelte. 18mil vei, 10mil i luftlinje fra Tr.heim... Mye svinger med andre ord... Synes veien er drit artig æ, presse bilen til det ytterste :D

#50562  av @lpher

Hey hey hey! Se dær ja! Now were talking! :D

18mil til frøya? Mener du det? :)

@lpher

#50571  av tbergstad

Hørtes arti ut.... KAn finne på å komme jeg.. I amazonen da;)

#50632  av sindrejl

18mil? er det ikke lenger da? er vel 18 til hitra kanskje? ;)

#50720  av KK-ma70

er 17mil til enden av Frøya tunnelen. Har kjørt veien så mange ganger at jeg vet av alle humpene etter stienrasene :D Hehe... 18mil til Dyrøya som ligger på nordsia på øya.

#50721  av chris

KK-ma70 skrev:er 17mil til enden av Frøya tunnelen. Har kjørt veien så mange ganger at jeg vet av alle humpene etter stienrasene :D Hehe... 18mil til Dyrøya som ligger på nordsia på øya.
stemmer nok det.

men nå har jeg ikke fått særlig med synspunkter eller ideer ennå da :P

#50761  av @lpher

Sjekka med muttern jeg nå....er nok i rundt i overkanten av 18mil ja :)

Er ikke alene om å kjenne de veiene godt nei, Carl :D Har hatt mange artige turer utover dit ja :)

Tror jeg blander sammen med kjørelengden da det var to ferjer innvolvert...som kappa av en mil eller to til sammen? :D

@lpher

#51038  av KK-ma70

@lpher skrev:
Er ikke alene om å kjenne de veiene godt nei, Carl :D Har hatt mange artige turer utover dit ja :)

@lpher
Carl m\K takk :D
Må da få ordnet en tur utover til BMW/Volvo øya for å vise de orntlige biler. 8) Fikk en del oppmerksomhet da jeg var utpå der i helga.

#51041  av angrykid

Ideer om møtet er som følger: Jeg er med, om det blir i en av de to første ukene i august. har ikke tid før eller mulighet før til å møtes. Jeg har to uker ferie i starten av august, kan godt tenke meg å bruke en av dem sørpå i trondheim. Bilen min er så jævla deilig å kjøre, så 100 mil hver vei er ikke noe pes. :D trust me on this :D

Hehe.. nok skryt. Om du får nok tilbakemeldinger på dette, så tror jeg nok at jeg kommer, hvis ikke så drar jeg til oslo.

#51046  av chris

Kanskje prøve å få til noe i begynnelsen av august da ? første helga i august eller noe?

#51066  av @lpher

Jeg skal på pliktbesøk på frøya mellom 26. juni og 1. Juli selv :D

@lpher

#51069  av angrykid

6-8 passer finfint for min del, for da kan jeg kanskje dra med meg søster ned til trondheim å sette ho på flyet videre derfra. genialt analt. :)

#51085  av Remi

ey.. chris va det ikke det her æ og du snakka om ? :D
æ blir vell sansyneligvis me da.. e jo nesten et must :p
ta noen og få lånt en camping bil så kjøre vi til byen og plukke opp babes i den :D og husk Goose sku være sjofør :D
men babes og masse alko e must her :lol: va ikke det tanken ? :wink:

#51087  av chris

Remi skrev:ey.. chris va det ikke det her æ og du snakka om ? :D
æ blir vell sansyneligvis me da.. e jo nesten et must :p
ta noen og få lånt en camping bil så kjøre vi til byen og plukke opp babes i den :D og husk Goose sku være sjofør :D
men babes og masse alko e must her :lol: va ikke det tanken ? :wink:
hehe, det var det jeg og du prata om ja. babes ja, vi må prøve å sanke sammen en haug. statoil-henger vi skulle bruke eller? :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8