TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fest i trøndelag, kom med synspunkter

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#51090  av bose

Shell henger var det ;)
Remi: du ordner strøm så tar jeg med kasettspiller :D

#51093  av Remi

JA æ fikse sykkel med dynamo så kan Sindre trimme :lol: og samtidig fikse han musikk til oss NRK MP3

#51096  av bose

Er Chris som trenger trim da ;)

#51098  av chris

bose skrev:Er Chris som trenger trim da ;)
hadde jeg orka, skulle jeg bevist at jeg er i bedre form enn deg ;)

#51100  av Remi

hehe.. altså æ har inga behov for og vise min form.. for den e laaangt fra det den en gang va :lol:

#51144  av Remi

men bo-bil eller statoil henger? blir best med bobil trur jeg.. eller kansje buss?

#51165  av chris

hehe, tror kanskje denne tråden sklir ut litt nå :P

#51171  av angrykid

Litt? Den har sklidd så langt ut at hadde dette vært ett fotografi, så hadde man måtte snudd bildet 180 grader for å se hvor langt personen på bildet har sklidd. :-D

Btw, det er meldt tropesommer fra juli av her oppe i nord, vet ikke helt om jeg kommer til å takle å sitte ute i shorts å kokkelure med en iskald cola nede ved vannet.. mmmmmmmm. :D

Taket av, forhåpentligvis fin bærte i passasjersetet, musikk på full dundring (med nytt frontsett) :D

Ohh, fest i trondheim, ja. når da?

#51174  av chris

angrykid skrev:Litt? Den har sklidd så langt ut at hadde dette vært ett fotografi, så hadde man måtte snudd bildet 180 grader for å se hvor langt personen på bildet har sklidd. :-D

Btw, det er meldt tropesommer fra juli av her oppe i nord, vet ikke helt om jeg kommer til å takle å sitte ute i shorts å kokkelure med en iskald cola nede ved vannet.. mmmmmmmm. :D

Taket av, forhåpentligvis fin bærte i passasjersetet, musikk på full dundring (med nytt frontsett) :D

Ohh, fest i trondheim, ja. når da?
hehe, for den var ikke noe off topic i hele tatt :D

jeg hadde selv ønska meg siste helga i juli eller første i august jeg. men vet ikke hva som passer best for folk. er mange som har sagt de er interessert, som ikke har svart på denne tråden her.

#51179  av angrykid

Jeg og du kan ha en fest første helga i august. ;) bare jeg og du, ingen andre, så kan vi være nakne også, og ta på hverandre og sånt.. har hørt det skal være veldig erotisk.. hva betyr erotisk? :D

#51220  av chris

angrykid skrev:Jeg og du kan ha en fest første helga i august. ;) bare jeg og du, ingen andre, så kan vi være nakne også, og ta på hverandre og sånt.. har hørt det skal være veldig erotisk.. hva betyr erotisk? :D
nå er det hakket før du blir banna fra forumet her :mrgreen:

#51267  av Remi

angrykid æ kan sitte på ned.. også kjøre vi naken nedover :mrgreen:

#51309  av angrykid

dette blir bare bedre å bedre :-D :-D

Remi: i tilfelle det blir første i august, så kjører jeg nedover en gang mellom tirsdag og torsdag, og så returnerer jeg neste søndag.. blir å ta en liten ferie der nede hvis jeg nå først skal så langt. :)

men det er plass nedover, bare å rope det. :)

#51344  av sindrejl

jeg sitter naken klar og venter ;)

#51355  av Little Papa

Denne tråden synes jeg ligner litt på en breisladdkonkuranse, dvs skli ut....... 8)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8