TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fest i trøndelag, kom med synspunkter

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#51558  av chris

Trial skrev:Øhhh... Syns jeg fikk med meg at denne tråden begynte med snakk om et lite treff i eller utfor Trondheim.. :mrgreen: Kan dette stemme? I så tilfelle er jeg interessert,men vet ikke ennå om jeg har mulighet.. :? Men hvis dere klarer å få tak i noen bra damer,så må jeg vel komme å ta meg av dem,siden dere andre tydeligvis kommer til å være opptatt med å måle lengde osv.....! :lol:

:mrgreen: :mrgreen:

joda, det var snakk om fest ja, virker som vi kanskje skal satse på første helga i august eller noe sånt, så fremt at det ikke kolliderer med street meet'en i oslo (der High Octane skal filme).
Tror vi må samle sammen noen damer også ja, virker til å bli en litt skummel "pølsefest" dette :lol:

#51603  av cameleon

chris skrev:
Trial skrev:Øhhh... Syns jeg fikk med meg at denne tråden begynte med snakk om et lite treff i eller utfor Trondheim.. :mrgreen: Kan dette stemme? I så tilfelle er jeg interessert,men vet ikke ennå om jeg har mulighet.. :? Men hvis dere klarer å få tak i noen bra damer,så må jeg vel komme å ta meg av dem,siden dere andre tydeligvis kommer til å være opptatt med å måle lengde osv.....! :lol:

:mrgreen: :mrgreen:

joda, det var snakk om fest ja, virker som vi kanskje skal satse på første helga i august eller noe sånt, så fremt at det ikke kolliderer med street meet'en i oslo (der High Octane skal filme).
Tror vi må samle sammen noen damer også ja, virker til å bli en litt skummel "pølsefest" dette :lol:
Denner festen styrer mer i retningen mot en helt vanlig dag hos C4-eier Mr. Krogstad :lol:

#51604  av angrykid

eller esso sjefen her i bardu. :-)

Hørt på stasjonen:
"Jeg skulle gjerne hatt ei pølse i lompe"
"da har jeg kroppstempererte pølser, akkurat kommet ut av "ovnen"
"Hvorfor smaker det dritt av disse pølsene"
"som sagt, rett ut av "ovnen"

:lol: :lol:

#51605  av chris

angrykid skrev:eller esso sjefen her i bardu. :-)

Hørt på stasjonen:
"Jeg skulle gjerne hatt ei pølse i lompe"
"da har jeg kroppstempererte pølser, akkurat kommet ut av "ovnen"
"Hvorfor smaker det dritt av disse pølsene"
"som sagt, rett ut av "ovnen"

:lol: :lol:
:mrgreen: :lol:

#52114  av Remi

chris skrev:
@lpher skrev:
chris skrev: svært så opptatt dere er av størrelser da
er ikke alltid størrelsen som teller :lol:

jeg har større antenne enn deg, @lpher :D
Ok...just for the record...you started this! :D

Jeg kan ihvertfall garantere deg en ting...jeg har dårligst antenne av oss to! Youre not even close! LMAO :D

@lpher
hihi, kjøpte du ikke sånn haifinne-sak da?

var ikke JEG som starta den størrelsestingen nei, det var han det *peke på Remi*
Heeey ka æ no har gjort ? :lol:

#52306  av angrykid

drar opp denne igjen. Noe stemning for å få igang noe første helga i august? Jeg har nå ferie i den tiden, så da blir jeg å dra nedover anyway :)

#52332  av chris

angrykid skrev:drar opp denne igjen. Noe stemning for å få igang noe første helga i august? Jeg har nå ferie i den tiden, så da blir jeg å dra nedover anyway :)
selv har jeg latt være å engasjere meg til nå, siden det var så dårlig respons på dette.

#52351  av Remi

hehehehe

#52352  av Remi

ser ikke ut som at det blir noen storfest i fjæra i trønderlag nei.. men hadde vært kos.. ka me neste års landstreff? nor er det på tide og diskutere det?

#52424  av supratt

Vest farsken ska vi få te ein fjærafest i trøndelag i sommer ja. :twisted:

#52427  av cameleon

supratt skrev:Vest farsken ska vi få te ein fjærafest i trøndelag i sommer ja. :twisted:
Banna bein!!!

Nå er været litt nedtur da. Men det må da bli bedre framover. hvis ikke, er det noen som har et annet alternativ for opphold?

#52432  av @lpher

Im still in! :D

@pher

#52473  av Remi

æ foreslår bardu som fæst sted :lol: Angrykid eller ka du sir? btw da skal æ kræsje på sofaen :lol:

#52488  av chris

Remi skrev:æ foreslår bardu som fæst sted :lol: Angrykid eller ka du sir? btw da skal æ kræsje på sofaen :lol:
etter det jeg har hørt, så tror jeg du har best av å ikke ha med berta når du skal kræsje på den sofaen :P

anyway, fest ja. er med jeg, såklart. men hvor? med dette været så er det jo litt håpløst å planlegge noe utendørs.

#52508  av angrykid

Hehe.. de ungan, de ungan :D dem våkna nå nettopp her.. skulle tro dem var tilbake i 2 års alderen, der det eneste dem sier er: heja... hallo. etc :D

Morro det da. hihi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8