TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 4-age`en min er syk :(

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#40423  av Mr2 Mk2

bilen går igjen.god natt

#40548  av spkstrp

hm går? bra? stiller du på treffet om en time? 8)

#51353  av pkgrette

spkstrp skrev:Den forrige motoren min tok også kveld, da var veiva gåen. Da kakklet den "av og til" (i 1000 rpm er det vell egentlig ikke noe som heter av og til da men,...) ettersom det bare var problemer med det ene "stemplet"...
I tillegg kunne den bare stoppe på tomgang, den var mao grusom og kjøre...

jeg leverte motoren til overhaling sammen med en ekstra veiv. Ingen av veivene kunne brukes + at overhaleren hadde 2 veiver på lager som heller ikke kunne repareres. Mistenker det er en vanlig feil ,....

totalt ville de ikke gi meg motoren med mindre de reparerte den for 26 000 kr.... Jeg henta en motor i sverige til tilsammen 5000 spenn inkl bensin for henting. Den går enda godt, har ikke angra på det siden :)

ps! kjipt med motoren håper det ordner seg.
hvor fant du denn er litt fersk på detta med motor og trenger en motor ti mr2 mk1 meg hvor skla jeg lete for å finne noe brukanes
???+

#51758  av spkstrp

husker bare at det var en slik svensk data base hvor du kan søke etter alt mulig. jeg søkte bare på altavista eller noe slikt og fant et par go'e..
om du finner en slik søker du etter motor.
søkeord: enten 4a-ge eller corolla gti , årsmodell 1986-1989 (???)
Tror elektronikken er annerledes (mr2 vrs corolla gti, fordeler osv) så det er vell enklest å skifte før du setter i motoren. lykke til :)

Hvordan går det med motoren til jostein ?