TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sorte tøymatter til MK2

• Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#46194  av MR2turbo

Ace skrev:Er vel ikke tilfeldigvis de her det er snakk om ?

Bilde
Stemmer det ;)

#46683  av Pål

hmm, siden det bare står MR, er ikke det ikke franske matter? den ble jo kalt for MR siden MR2 uttales veldig likt "Merdeux" som betyr "shitty" på engesk? Savna veldig den 2-ern på matta...

#46704  av chris

Pål skrev:hmm, siden det bare står MR, er ikke det ikke franske matter? den ble jo kalt for MR siden MR2 uttales veldig likt "Merdeux" som betyr "shitty" på engesk? Savna veldig den 2-ern på matta...
savna 2-tallet jeg også. kunne egentlig heller tenkt meg de som partznet.com selger.. men frakta de skulle ha var helt sinnsykt..

#48331  av RumpShaker

Dette er originalmatter til en mk3, mener jeg. Hvis ikke, så er det ekstra-utstyr til mk3.
Passer de helt fint i mk2 også altså??

#48340  av chris

RumpShaker skrev:Dette er originalmatter til en mk3, mener jeg. Hvis ikke, så er det ekstra-utstyr til mk3.
Passer de helt fint i mk2 også altså??
jeg og cameleon var innom en toyotaforhandler, og vi fikk låne med oss mk3 matter ut i bilen, for å prøve. De passa kun på førersida, såvidt jeg husker, ikke på passasjersida.

#51972  av FireWalk

http://www.partznet.com/toyota/mr2/toyo ... rmats.html <- jeg ville bestille slike gulvmatter til bilen min, samt slike lister til å ha på siden med dørene.... men jeg fikk bare beskjed via E-mail om at de ikke sender over sjøen... så jeg får jo ikke bestilt :( noen andre steder jeg kan bestille dette? der de faktisk SENDER til Norge!?

#51986  av chris

FireWalk skrev:http://www.partznet.com/toyota/mr2/toyo ... rmats.html <- jeg ville bestille slike gulvmatter til bilen min, samt slike lister til å ha på siden med dørene.... men jeg fikk bare beskjed via E-mail om at de ikke sender over sjøen... så jeg får jo ikke bestilt :( noen andre steder jeg kan bestille dette? der de faktisk SENDER til Norge!?
jeg kommuniserte med disse for en tid tilbake.. funka helt greit for de å sende til norge, var ikkeno problem det.. men de skulle ha 78 (!!!!) dollar i frakt :roll: (dette da i tillegg til varens verdi såklart). ble litt for dyre de mattene til meg da, så jeg droppa det. har kun sett at det er partznet som har disse.
 #52970  av sw20

Halloen gutta! 8)
vist dere går inn på mobilsentrum.no så har dei universale tøymatter til toyota og andre biler der!
kosta ca 250 kr per. stett 4 matter
det e med rod kant, og toyota påskrift

kvaliteten e heilt ok, å dei ser bra ut!
syntest dei var veldig billig! :D

#92277  av kake

http://www.irontoad.com/Merchant2/merch ... de=1991mr2

Bilde

Delenummer: 00200-17940-01

Skal på Toyota imorra og plukke opp endel deler jeg har bestilt, skal høre om de mattene også, om delenummeret stemmer og pris. Momo-mattene mine begynner å vise antydning til slitasje, så kanskje jeg bestiller et par hvis prisen ikke er så ille. :wink: Kjekt med de klips-hullene i matta og, så den ikke sklir :)

#92278  av chris

kake skrev:http://www.irontoad.com/Merchant2/merch ... de=1991mr2

Bilde

Delenummer: 00200-17940-01

Skal på Toyota imorra og plukke opp endel deler jeg har bestilt, skal høre om de mattene også, om delenummeret stemmer og pris. Momo-mattene mine begynner å vise antydning til slitasje, så kanskje jeg bestiller et par hvis prisen ikke er så ille. :wink: Kjekt med de klips-hullene i matta og, så den ikke sklir :)
si i fra når du har hørt etter!! dette er matter jeg kunne tenkt meg :D

#92322  av mr_2

Jeg og!!!!!Må få ut de jeg har fra før av..."try it you'l like it!" Åsså med et hjerte på... :roll: :roll:

#92441  av kake

Delenummeret fantes ikke dessverre :/ Men, jeg gadd ikke undersøke så mye mer siden jeg eegentlig ikke trenger nye matter :wink:. Få en på Toyota som har peiling på delesystemet om å lete litt, så finner han de nok.

Var og skulle ha det MR2-merket som sitter imellom ryggelysene på Rev.3 bakpanelet, men det greide ikke han første personen å finne, men han fikk hjelp av en med god peiling, og han fant det til meg etter 4-5 minutter med leting :) De mattene finnes også sikkert, kanskje de er originalmatter på '96-'97+ ?

#92459  av Dalan

kake skrev:Var og skulle ha det MR2-merket som sitter imellom ryggelysene på Rev.3 bakpanelet, men det greide ikke han første personen å finne, men han fikk hjelp av en med god peiling, og han fant det til meg etter 4-5 minutter med leting :)
Du har ikke tilfeldigvis delenummeret på det MR2-merket? :)

#92463  av RumpShaker

75471-17110-?? “MR2” logo (colors available: -B0=gray, -B1=dark gray) :wink:

#92465  av Dalan

RumpShaker skrev:75471-17110-?? “MR2” logo (colors available: -B0=gray, -B1=dark gray) :wink:
Takker :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7