TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• subwoofer i MR2 mk2, hva skal jeg velge?

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#51966  av henrixxx1

Noen som vet hvor man får tak i den BOSE sub'en? som blir levert i Audi A3 etc?
Dette er jo en liten bortgjemmt sak som spiller bra.
Har lyst å teste denne i MR2'en min..

#51994  av @lpher

henrixxx1 skrev:Noen som vet hvor man får tak i den BOSE sub'en? som blir levert i Audi A3 etc?
Dette er jo en liten bortgjemmt sak som spiller bra.
Har lyst å teste denne i MR2'en min..
Den får du ikke kjøpt på normalt vis ihvertfall....og om du mot formodning skulle få tak i utstyret nytt...så tror jeg nok prisen vil avskrekke deg :D At den spiller bra er nok sant....MEN...det er til ett vist nivå...skal du spille høyere enn dette punktet..så blir det mildt sagt grøtete :D Vi har (nesten) daglig inn eiere som vil ha byttet ut Bose anlegget sitt....mot noe som spiller bedre....så jeg vil nok tro at om du absolutt vil prøve det...så ligger det nok en god del slike subber å slenger i garasjer rundt om kring i landet :)

@lpher

#52007  av henrixxx1

ok.. men da tror jeg at jeg går for et par gode 6x9" å bygge inn der orginalsub'en en gang sto i MR2'en

#52051  av @lpher

henrixxx1 skrev:ok.. men da tror jeg at jeg går for et par gode 6x9" å bygge inn der orginalsub'en en gang sto i MR2'en

Hmm...hva har du av lyd ellers i bilen da?

@lpher

#52064  av spkstrp

på enkelte forum er 6x9 beskrevet som "en kriminalitet mot god lyd" osv... aner ikke jeg... Men litt merkelig plassering av en fulltone høyttaler (bak setet?) ?

#52072  av chris

jeg tror jeg heller ville valgt et skikkelig frontsett, og kun sub bak setene.

#52092  av @lpher

chris skrev:jeg tror jeg heller ville valgt et skikkelig frontsett, og kun sub bak setene.
Amen :)

@lpher