TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gruppe kjøp MK4 98mod baklys pÃ¥ Supramannen-racing

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#50318  av @lpher

2 FAST 4U skrev:Lyktene det er snakk om her koster 1.070.- inkl mva (butikkpris) og er komplett med pæreholdere/pærer og ledningsnett.
Kun lykt koster 962.- inkl mva.
(min pris hvis jeg kjøper disse er kr.431,50.- + mva) :wink:

Dette er vår utsalgpris, og denne kan være litt forskjellig fra hver forhandler. Dvs alle har ikke likt fraktpåslag osv. Slik det er nå så er delene dyrest for oss som bor lengst nord i landet.
:wink:
Whoa! 1070,- er det pr side?...og er det late model typen...you shure?! :)

@lpher

#50321  av @lpher

sindrejl skrev:er det bare meg eller? jeg synes de gamle lyktene var tøffere og har mer "moddings" muligheter da man kan få fire baklys på dem med litt avstand sånn at ræva ser enda bredere ut.. det passer seg ikke på de "nye" og dessuten var det tøffere at dem stakk litt ut sånn :)
:D i see your point....men...just wait and see du nå :)

@lpher

#51951  av @lpher

Da er leveringsstatus på balyktene mine: :D

09.07.04 09.26 Ankommet postkontor

Så jeg skal prøve å få tid til å sette dem på i kveld...pics kommer snarest for å VISE visse non-believers her inne at 'late spec' baklys ER mye tøffere!! :D :D

@lpher

#52040  av @lpher

Da er lyktene endelig på plass hos meg også...Ninja har hatt sine på en stund allerede...så det var på tide at jeg fikk ut fingern også! LOL :D

Prøvde å få det til mens jeg var på jobb på ørdag....not a good idea...kom plenty med kunder hver gang jeg forsøkte å snike meg for å få ferdig swappen....luckily for meg...så dukka Karl & Lone opp...og gjorde ferdig jobben for meg...so big thanx til Karl og Lone...i owe you guys an icecream...each! :D

....og til de tvilende....meg selv inkludert, før jeg fikk se de på bil...in real life...ikke på bilde...det MÅ bare sees....det ble råtøft! :D

Late-spec baklyktene er en straight swap....ikke noen som helst form for modding som må til :)

De eneste endringene i funksjon er....at du med late spec-lyktene får doble kjørelys og doble bremselys...mens tåkebaklyset naturlignok faller ut....(ingen sak å få lurt det til om man absolutt vil skulle jeg tro :) )

Jeg tok ett par stressede bilder i går...som ikke ble spesielt bra...skal ta flere idag...og poster dem senere :)

@pher
Sist redigert av @lpher den 11 jul 2004 17:30, redigert 1 gang totalt.

#52052  av @lpher

EDIT: Gjorde bildene litt mere modem-friendly :D
Vedlegg
AUT10709-SMALL.jpg
AUT10709-SMALL.jpg (42.95 kiB) Vist 2298 ganger
AUT10707-SMALL.jpg
AUT10707-SMALL.jpg (62.55 kiB) Vist 2298 ganger
Sist redigert av @lpher den 11 jul 2004 20:02, redigert 1 gang totalt.

#52073  av chris

ble pent det der! vel verdt pengene synes jeg

#52078  av @lpher

Til sammenligning....her er ett par FØR-bilder :D

Som sagt tildligere...dette må man se live for virkelig å kunne se hvor mye bedre det ser ut! :D

@lpher
Vedlegg
AUT_8796-SMALL.jpg
AUT_8796-SMALL.jpg (55.59 kiB) Vist 2297 ganger
AUT_8792-SMALL.jpg
AUT_8792-SMALL.jpg (37.53 kiB) Vist 2297 ganger

#52093  av megetlei

Blir det 'late spec' hovedlys også da?

megetlei
Vedlegg
mk4_98headlights.jpg
mk4_98headlights.jpg (10.45 kiB) Vist 2286 ganger

#52097  av @lpher

megetlei skrev:Blir det 'late spec' hovedlys også da?

megetlei
Ikke umulig...jeg må uansett ha nye frontlykter :)

@lpher

#52099  av Ninjamannen78

Hei @lph, det der blei jo jævli bra! Er på ferie for tiden, så det blir så som så med surfinga. Godt å høre at du er fornøyd.
Dra i gang gruppekjøp nye framlys?

#52103  av @lpher

Ninjamannen78 skrev:Hei @lph, det der blei jo jævli bra! Er på ferie for tiden, så det blir så som så med surfinga. Godt å høre at du er fornøyd.
Dra i gang gruppekjøp nye framlys?
Not a bad idea...men jeg tror vi skal sjekke med vår egen 2FAST4U først...denne gangen :D

@lpher

#52138  av jan-erik

Ble veldig bra det der! Sikkert enda bedre IRL.

Da er det vel bare å bestille frontlys også da :-)

#52316  av CelicaGT

Sweet!! Liker hekken på den bilen din alpher :D Kjører sjølv vinge klippt celica :D