TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ikke no prob me sub!

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #50765  av Adsome

har en go 12" me kasse under panseret på min mk1 hehehe :roll:
kan godt si panseret vibrer (litt) ;)

kan legge ut bilde når jeg har fått kameraet mitt tilbake #"¤"¤"!"#!!!
 #50773  av @lpher

Adsome skrev:har en go 12" me kasse under panseret på min mk1 hehehe :roll:
kan godt si panseret vibrer (litt) ;)

kan legge ut bilde når jeg har fått kameraet mitt tilbake #"¤"¤"!"#!!!
Se dær ja! :D Endelig en norsk MR2 som har gjennomført Porche-montering av sub! :D Bra! We want pics! :D

@lpher

#50791  av Phantom3D

En sånn løsning er vel mer til show. Skru av når man kjører.. og på treff osb, tar du opp panseret og speller høyt!

#50802  av Adsome

har litt igjen på finpussen men så fort jeg får tak i kamera så legger jeg ut noen bilder.... ble faktiske ikke så galen lyd når jeg kjører heller... lit komisk å se panseret vibrere! hehehe

rigget til med forsterkere å styr i bagasjerummet.... lagt opp kabler og alt!
Nice!

#50917  av @lpher

Spiller som regel bra den der typen løsning ja....forutsatt at det er skikkelig gjennomført offcourse :) Spiller bra bass inne i bilen...til normalt bruk...men det som er så rått er at bassen somregel blir sinnsykt mye kraftigere når panseret er åpent! Go figure! :D

@lpher

#51647  av sindrejl

hehe.. lurer på hvordan det blir med 2x12" bak setene i min mk1.. gleder meg til å prøve ut det prosjektet :D må vel kjøre konstant med vinduene åpne for å få nok luft :D

#52018  av spkstrp

sindrejl skrev:hehe.. lurer på hvordan det blir med 2x12" bak setene i min mk1.. gleder meg til å prøve ut det prosjektet :D må vel kjøre konstant med vinduene åpne for å få nok luft :D
ehm.. lykke til :roll: :D 8) FÃ¥r sikkert plass til et element eller to, men ikke kasse ;)

#52050  av @lpher

spkstrp skrev:
sindrejl skrev:hehe.. lurer på hvordan det blir med 2x12" bak setene i min mk1.. gleder meg til å prøve ut det prosjektet :D må vel kjøre konstant med vinduene åpne for å få nok luft :D
ehm.. lykke til :roll: :D 8) FÃ¥r sikkert plass til et element eller to, men ikke kasse ;)
Er redd jeg må si meg enig med med spkstrp her, sindre :D

@lpher

#52100  av sindrejl

alf da, du vet jo jeg skal gå for slimline fra pioneer ;) 10cm tykke.. er tynnere enn 10/8" jo :P

#52104  av @lpher

sindrejl skrev:alf da, du vet jo jeg skal gå for slimline fra pioneer ;) 10cm tykke.. er tynnere enn 10/8" jo :P
I know...menne....har du virkelig sett etter hvor trangt det er eller? :D
Husk å regne med tykkelsen på MDF/spon også da... :)

@lpher

#52119  av sindrejl

jeg skal jeg skal jeg skal! :D Husk jeg er liten ;)

#52123  av @lpher

sindrejl skrev:jeg skal jeg skal jeg skal! :D Husk jeg er liten ;)
Feck! Skal DU Å begynne med 'min er mindre enn din' og greier nå da?! :D

@lpher

#52126  av chris

JEG tror at eneste mulighet for å få til det der, er å kjøre setet langt frem.. så bare han selv får til å kjøre bilen, andre må sitte med knærne oppi trynet. :)

#52200  av spkstrp

tykkelsen på elementet er en ting, men hvor mange liters kasse krever disse elementene? :)