TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trist MK1 syn.. :(

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #52015  av 2r4rn3

Nå har jeg ENDELIG kommet i gang med MK1 prosjektet mitt.... Etter 3 år i garasjen.. :shock: Har fått sandblåst hele bilen, Sjøl jeg ble overasket over at det ikke va mer rust enn det var.. Fekk sjokk da jeg tok av sideskjørtet... Da jeg kunne putte hele handa inn i bakre del av kanalen :shock: En tidligere eier har byttet framre del av bakskjermen men ikke gjort skikkelig arbeid :twisted:. Er for tiden på jakt etter senkesett.. Noen som har ett å anbefale?
Lurer på om noen kan hjelpe meg med en ting... Skulle så gjærne hatt ett effektannlegg med utløp på begge sider... Men vet ikke hvem som lager dette og hvor jeg skal få tak i..
Skal i løpet av sommeren få byttet motor... (Vanlig 4AGE) som jeg har stående i delebilen min... Og så va det jo di Low-rise lyktene da.. Som er ett must.. :D
Legger ved ett bilde av bilene... (To og ett halvt år gammelt)
Vedlegg
Mr2 Begge bilene2.JPG
Mr2 Begge bilene2.JPG (18.98 kiB) Vist 696 ganger
Sist redigert av 2r4rn3 den 14 jan 2018 21:41, redigert 1 gang totalt.

#52101  av sindrejl

jeg også leter etter anlegg med utblås på begge sider, men har kun funnet noe på ebay, men det var sånn laget at det bare hindret eksosen i å strømme bra :/

#52145  av bose

Lag selv da

#52146  av Dalan

Skulle kjørt den gamle Svendsen-eksos reklamen nå, med Boris :D

"Svendsen, Svendsen, Svendsen!"
:P

Men de lager vel akkurat hvordan du vil ha.. Ikke så gale pris ettersom jeg har skjønt heller? :)