TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rudskogen, en vÃ¥t fornøyelse

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #52061  av ErikG

For alle som var på Gattebil på Rudskogen i helga er nok enig med meg. Det var bløtt. Bodde på campen. Gikk med gjørme til langt opp på leggene. :cry: Var ikke trygt foran senen heller. Det var Bandidos som var vakter. Gikk rundt med maglaightere og yppa til bråk.

Så ikke så mange Toyotaer. Bare noen suprar og et par mr2er. Pluss en rød cs på lørdag på gocartbanen som hadde fylt bilen med gulvestninger. Gikk ikke bort for hadde med for mye å drekka til at de skulle konfiskere det.

Gikk midt i breisladdkonkuransen når fossen startet.

#52157  av DannyBoy

Ja, i breisledd konken fossa det ned litt ja :D

Men overlevde jo det. Var der bare på søndagen, heldigvis får man kanskje si?

Var ikke mange Toyota'er nei :cry: Men Supra'ene var fine som alltid! :lol: :P 8)

#52169  av Kjelliken

:D Skulle ikke vert bekymret for de gule vestene våres vi tok kunn bilder for et internett forum

SÃ¥ det hadde ikke brydd oss om drikken din... :lol:

Viktig med presse pass så kan du gå hvor du vil vet du.. hadde no vert hyggelig å møte på deg.. det var jo ts-ogn klistermerke på døren så du ikke det eller??? :wink:

PS!!!! Bilder kommer....... må bare få gått igjennom en 500 bilder først
:roll:

#52172  av @lpher

Fikk 300+ bilder av en kunde i dag jeg også....så ganske bløtt ut ja :D

@lpher

#52182  av VeilSide

En kompis kom hjem i går og har skrevet en reiseskildring. En annen har tegnet ett fint bilde :

Bilde
(Stolten som har skrevet denne kjører rød Volvo)

http://www.race4fun.net/portal/index.ph ... 7&Itemid=2

EDIT : Det står på dialekt :P

#52191  av bose

noen som fikk et bra bilde av "sympatibøtta"?

#52262  av Gjertsen

hadde tenkt å komme jeg på lørdag kvelden/natta men så bilder fra 200sx forumet og da endra jeg mening FORT!
DUMME REGN :twisted: :twisted: :twisted:
Men noen bilder hadde vært bra ja 8)

#52265  av Mr Beal

bose skrev:noen som fikk et bra bilde av "sympatibøtta"?
Jeg vet ikke hvor mye penger det har kostet å få denne 200 SX'n slik, - men jeg synes jo det er tragisk at det ble brukt så mye penger at kasko-forsikringen måtte vike plassen.......
De bilene som jeg har hatt "show-lakk" på har jeg hatt egen lakkforsikring på. Det er nok ikke bare-bare å lakkere fronten på denne og håpe at det ikke blir fargeforskjell.
Må føles ganske håpløst når bilen var ferdig bare to timer før turen til Rudskogen....
Vedlegg
131_3133.jpg
131_3133.jpg (59.66 kiB) Vist 4284 ganger

#52269  av jan-erik

Mr Beal skrev:
bose skrev:noen som fikk et bra bilde av "sympatibøtta"?
Jeg vet ikke hvor mye penger det har kostet å få denne 200 SX'n slik, - men jeg synes jo det er tragisk at det ble brukt så mye penger at kasko-forsikringen måtte vike plassen.......
De bilene som jeg har hatt "show-lakk" på har jeg hatt egen lakkforsikring på. Det er nok ikke bare-bare å lakkere fronten på denne og håpe at det ikke blir fargeforskjell.
Må føles ganske håpløst når bilen var ferdig bare to timer før turen til Rudskogen....
Tror det går fint jeg siden den er så nylakkert. Og glassfiber går det ann og få reparert. Tror ikke det blir så veldig dyrt den reparasjonen der. Skal man bruke kaskoforsikring så koster det jo ganske mye da når man tenker egenandel og dyrere forsikring i årene som kommer grunnet bonustap. Ville ikke tenkt å tatt en skade på kasko om den var på under 50.000,-. Men ville nok hatt kasko på bilen i tilfelle større skader.

På den andre siden så skal du være heldig om et forsikringsselskap utbetaler penger for en skade skjedd på et Gatebil arrangement, eller andre banekjøringer for den sakens skyld.

#52275  av Mr Beal

Skaden skjedde ikke på Gatebil. Det var et rådyr som sprang ut på veien og føk over bilen. Skade i taket også.
...og kamelon-lakk...

#52277  av jan-erik

Mr Beal skrev:Skaden skjedde ikke på Gatebil. Det var et rådyr som sprang ut på veien og føk over bilen. Skade i taket også.
...og kamelon-lakk...
ok. Da blir jo saken en annen.

#52302  av funkes

Det regnet bra ja :)
Men vi sov på "rolig campen" så det gikk greit.
Campen rett bak langsvingen der var det ikke noe gjørme i hele tatt :D
Hadde med 10 mannstelt, paviljong osv så været var egentlig ikke noe problem (selv om det satte en demper på stemningen seff) 8)

#52318  av Arne rebel

Vi losjerte oss inn på "rolig campen" også, så jeg kan egentlig ikke klage på gjørme... Fordelen med regnværet må være at en slapp relativt fort ut på banen, og inn på området etter tre bensinfyllinger i Rakkestad. Ble noen vekket natt til lørdag av en tulling som sovna på hornet? Alt i alt en bra langweekend for gjengen jeg hang med på treffet. :D

#52346  av Speeder

Mr Beal skrev:Skaden skjedde ikke på Gatebil. Det var et rådyr som sprang ut på veien og føk over bilen. Skade i taket også.
...og kamelon-lakk...
Nå er vel faktisk kamlelon-lakk lettere å unngå fargeforskjell på enn f.eks rød. Men klart prisen er jo rimelig heftig :?

#52378  av Kjelliken

:D er dere klar for mange bilder eller????? Her kommer noen..

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde