TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥r forsiktig nÃ¥r du importerer bil!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#52920  av spkstrp

Det er egentlig ganske utrolig hva enkelte kan få seg til å gjøre.... :roll:
Håper han får som han fortjener...
Desverre er det sikkert mange godtroende sjeler som går for slike scams fra tid til annen, som gjør at fjotten kan sitte i spania og kose seg... :evil:

#52937  av TurboKnut

Jeg har fulgt med på Supra-annonser på nettet en tid, og det var/er en like utenfor Krakow i Polen som averterer mange Supra'er til rimelige priser.
Jeg har snakket med han for ett år siden, og han sa han hadde solgt tre stykker til Norge.
Jeg hadde også kontakt med en fra Kristiansand som skulle reise ned til Polen og hente en sølvgrå Supra TT med reparert bakskade - men hørte aldri noe mer fra han etterpå. Prisen på bilen kom tilslutt ned i 13.000 Euro !!! Noen som vet om denne bilen kom til Norge?

Når det gjelder han i Finland, så har et par av disse "Krakow" bilene kommet i annonsene i Finland sånn et halvt år etter de har vært annonsert i Polen. Lånte bilder det også??

#53001  av @lpher

Var borti ett tilfelle på supramannen forumet her selv tidligere i år....hvor jeg kom over info...via mkivsupras.net...om en bil som en av medelemmene på supramannen-forumet vurderte å importere....ble mye heftig PM'ing frem og tilbake det...men vi fikk avverget den i tide :)

Det skal dog nevnes at nok ikke var en "like ille" scam i så måte...mer en slesk måte å prøve å selge kollisjonsskadet bil på...uten å opplyse om forholdet... Lykketreff at vi fant ut av det egentlig...fordi en av de lokale heltene på mkivsupras.net hadde faktisk vært å prøvekjørt bilen nylig...så da var det nok å bare sammenligne...for å konstatere at det var samme bil det dreide seg om :)

http://www.supramannen.com/viewtopic.ph ... sc&start=0

TurboKnut:
Ser det er flere som snuser på den high-mileage baltic-blå Supran :)
(...og for de uinvidde....dette har absolutt INGEN sammenheng med denne posten forøvrig :) )
http://www.supraforums.com/forum/showth ... did=205750

@lpher

#53024  av TurboKnut

Jeg tok den ikke inn, var ikke noen som ville ha den virket det som, og i dag når jeg snakket med han som hadde den så var den solgt.

#53492  av @lpher

TurboKnut skrev:Jeg tok den ikke inn, var ikke noen som ville ha den virket det som, og i dag når jeg snakket med han som hadde den så var den solgt.
Ahhh...oki...du får legge ut egen tråd om du finner andre interesante objekter da? :)

@lpher

#56026  av tbergstad

Jussie ser ut til å være litt av en faen.. Blir halvt forbanna når jeg leser sånt :evil: