TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kniker eller subber

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #42329  av vegar85

det knirker eller så er det noe som subber når jeg svinger til venstre. lyden blir høyere vist jeg har flere folk i bilen. jeg har ikke senka bil så det kan umulig subbe på dekket. 215/45 17. treger hjelp, bilen går å drar til siden hele tiden...

#42339  av CelicaTurbo

finn et målebånd og mål om det er høydeforskjell fra venstre til høyre side mellom dekk og hjulbuen og mellom toppen av hjulbuen og bakken.. det burde fortelle om noen var seriøst ille... ellers burde de vel kunne si hva som var ille om du leverer bilen til hjulstillingskontroll.

#44421  av GT4 CS

Ta en titt på bremseskjoldet ditt. Samme problemet har jeg hatt selv, det ligger trolig inntil bremseskiva. Bare og dytte litt ut. Skuffa over og ikke sett deg da jeg har crusa gjennon jessheim. Har lett og lett uten hell. Du finner og en rød cs i gjerdrum 8)

#44429  av vegar85

takker for svar. har ikke kjørt så mye i det siste.

#49210  av vegar85

jeg har funnet ut hva det var. det var hjullageret som var helt ødlagt. endelig går bilen rett fram igjen.

#49220  av CelicaTurbo

flott :)

#50844  av Gjertsen

hum jeg har samme problemet.. drar bitte litt te høyre:| kanskje jeg burde sjekke hjullagra?!

#52621  av Christoffer

Min drar til venstre, og den er helt fin.,.. :D Nå må dere slutte å syte ;) Vær lykkelig uviten, hvis noe skulle gå rett vest, så merker du det da ;) hehe

#52655  av DannyBoy

Christoffer skrev:Min drar til venstre, og den er helt fin.,.. :D Nå må dere slutte å syte ;) Vær lykkelig uviten, hvis noe skulle gå rett vest, så merker du det da ;) hehe
Hehe :D Er vel ikke helt fin, når den drar til venstre? :P

Bilen min dro litt til høyre når jeg prøvekjørte den, men fant ut at dekka var litt for harde. Så kjøpte litt mykere dekk, og nå går den som en drøm :wink: