TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mohahahahaha... ...skiltet bak pÃ¥ ST185

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #52066  av GT4 CS

Noen som har bygget om baken(skiltet) på st185? Bilen min er tatt inn ifra sveits. Og skiltet bak er av type amerikansk stort og firkanta. Noen som har liggenes deler? Helst i rød farge. Noen som har fått tak i lite skilt forran. Blir jo både penere og slipper mere luft inn i motoren. Sku bytte bensinfilteret her om dagen. Greit og komme til. Men den mutteren under bensinfilteret satt noe så inn i gamperæVVa. Så leverer bilen like så greit til toyota. de skulle ha 600 kr for jobben. Grisedyrt bare for filter bytte. Hadde ikke mutteren sitti fast hadde det tatt meg max 25 min med alt. Noen som har spacere liggenes. Trennger to stk helst 25mm. Men alt av innteresse. Bilen til vegar ble dritsexy med spacera. Og vegar. Du får bare stikke innom en dag så skal jeg montere boost controlleren. Har slanger og alt klart. Så du har senket bilen. Ble pent. Hvor var det du fikk tak i de klisteremerkene igjen. Har litt forkjærlighet for slikt

#52299  av GT4 CS

Ingen som gidder og svare? Jaja for svare meg selv da. Beklager men har ingen deler liggenes og kjenner heller ikke noen som har bygget om skiltplata bak. Spacere vet jeg koster ca 1000kr hos powerzone men da tar det vel 5mnd før de er levert.
Detta må væra toppen av sjisofreni?????????????

#52313  av jensi

Hva med lite skilt?
Fikk det på min us MR2.

Jensi

#52314  av CelicaGT

Reis på biltilsynet og sei t du vil ha eit skilt som passer inn i den ramma du har, dei har maler på skilta du kan få. Så må du bestille skilta ...koster 200-300????

#52317  av Gjertsen

CelicaGT skrev:Reis på biltilsynet og sei t du vil ha eit skilt som passer inn i den ramma du har, dei har maler på skilta du kan få. Så må du bestille skilta ...koster 200-300????
Koster over 500 for ett skilt..
for 3 år siden kosta det jo 500 for mopped skiltet mitt !! :lol:

#52342  av tojo

Jeg betalte i underkant av 200kr(tror det var 173,-)for lite skilt foran på min Supra... :D

#52345  av spkstrp

i tromsø var det et firma som het tromsprodukt som produserte skiltene, tror prisen var 500 kr.. kommer kanskje ann på hvem som lager dem ?

#52354  av Remi

må du la tromsprodukt brenne i hælvette dem kan ingenting.. ! ring reklame consult dem har værtfall skills :D

#52366  av spkstrp

hehe.. det er jo biltilsynet som bestemmer det vell ? ;)

#52381  av Kjelliken

:D nei jeg betalte vell 172 for mitt lille bak på min cs.. :wink:

#52779  av smallville

Så hva blir egentlig den rette måten og skaffe et lite skilt på? finnes det foreksempel noen regler på hvor store skiltene må være? Biltilsynet i kristiansund var ivertfall ikke så veldig ivrig på å hjelpe til med dette...

#52875  av Gjertsen

smallville skrev:Så hva blir egentlig den rette måten og skaffe et lite skilt på? finnes det foreksempel noen regler på hvor store skiltene må være? Biltilsynet i kristiansund var ivertfall ikke så veldig ivrig på å hjelpe til med dette...
A4 ark der du skriver bokstaver og tall på(tusj), så tar du en plastlomme uttapå og teiper dette fast på skiltplata. husk årsmerket da... hehe :P :lol:

Nei er vel biltilsynet som kan lage slike... bare å be dem om å gjøre det.. vil dem tjene penger eller ikke?