Har 19" på min celica 2001 mod + at den er senket 60mm med justerbart senkesett. Så når vintern kommer er det bare å skru den opp til vanlig høyde
Eneste problemet mitt er at jeg må ha min 18" hjul på vintern pga stoore bremser 
Oas skrev:hva er nicked ditt der , hvor skal du bestille styling fra så på kit på http://www.tuning.no men de over priser så j%/& og så kaller de liksom rage bodykite for taifun og han jeg sende mail med der sa det var det leverandøren dems kalte det så tror det er replica og det verste er at det koster liksom 4-5 ganger mere en den gjør fra forskjellige nett steder i utlande men så må det jo sende også da men tenker man får det for mindere uansett og da får man jo bedre kavalitet , men det med 19 tomemre hehehe da må du jo senke bilen ganske mye for at det ikek sakl se f¤%6 up ut da og når det da blir vinter og 16 tommerene kommer på :/Qee der også, men har bare 2 poster, brukte mest PM.
Forhandler direkte med produsent heller, mye enklere
Har 17" vinterdekk så det skal ikke se "for dumt ut" men her på vestlandet vil vinter si ca 4 dager med snø, så jeg kan bruke en herjebil de dagene heller