TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• speedometer nÃ¥l

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #52981  av doffy

Hvordan i alle verdens dager får man av speedometerpil tingene på carinaen min? tenkte å sitte i hvit bakgrunn, men denne planen ble jo brutalt knust da jeg oppdaget at det ikke var så veldig lett...
Tør ikke å ta i for da har ting en tendens til å knekke og det er ikke særlig fint å se på :P

#52983  av Remi

trur ikke det går.. på min carina er det ikke mulig.. eller i så fall må du skru i stykker hele greia.. :roll:

#53008  av doffy

ærfarte at speedometernåler ikke er noe å kødde med ihvertfall. :oops: nå viser den ca 15km/h feil. så hvis jeg ligger i 50 viser den 65. noe irriterende kan man si.

#53038  av Remi

hahaha du e værre en mæ :lol:

#53080  av doffy

eier ikke talent på å få ting til å se fint ut nei. har jeg aldri gjort...
 #53093  av Levia

doffy skrev:Hvordan i alle verdens dager får man av speedometerpil tingene på carinaen min? tenkte å sitte i hvit bakgrunn, men denne planen ble jo brutalt knust da jeg oppdaget at det ikke var så veldig lett...
Tør ikke å ta i for da har ting en tendens til å knekke og det er ikke særlig fint å se på :P
Det skal ikke være nødvendig å ta av nålene. Du skal liksom bare skli bakgrunnene på plass. http://www.6gc.net/index.php?action=howto&itu=9 her er en artikkel om hvordan installere Indiglo på en 6gen Celica, men fremgangsmåten er vel noenlunde den samme.

Christian...

#53210  av doffy

Takk for den levia... gikk som en drøm det! :D

#53365  av Oas

doffy skrev:ærfarte at speedometernåler ikke er noe å kødde med ihvertfall. :oops: nå viser den ca 15km/h feil. så hvis jeg ligger i 50 viser den 65. noe irriterende kan man si.
hva komer dette av, vis du har tatt av nålen må du resyncronisere den vis det er det du har gjort da? vis du i det hele tatt fik den av da :lol:

#53480  av doffy

Nei det var nok min overintelligente hjerne som klarte å ødelegge det før jeg i det hele tatt visste hvordan jeg fikk nålen av.
Men nå viser den sånn ca rett igjen og det er godt nok for meg.