TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mkIV med henger?!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #53499  av @lpher

Some people!! :D

@lpher
Vedlegg
tow car 001.jpg
tow car 001.jpg (69.64 kiB) Vist 2472 ganger

#53506  av mr.two

Hadde en kar innom jobben i forigårs med en 88` Testarossa ( ferrari ) ombygd med diverse mods. Kjempehyggelig kar som la ut i det vide og brede. Han sa hvis Testarossan hans hadde vært godkjent med hengerfeste hadde han kjøpt henger til den, uten tvil ! :D :D Måtte trekke litt på smilebåndet da :lol:

Men supra og henger var ikke så verst 8)

#53515  av @lpher

mr.two skrev: Men supra og henger var ikke så verst 8)

Tja...jeg vettikke jeg...det er en tegning av en Supra med campingvogn i brukermanuelen med ett SVÆRT rødt kryss tvers over bildet....i wonder...hva det betyr mon tro?! :D

@lpher

#53520  av VeilSide

@lpher skrev:

Tja...jeg vettikke jeg...det er en tegning av en Supra med campingvogn i brukermanuelen med ett SVÆRT rødt kryss tvers over bildet....i wonder...hva det betyr mon tro?! :D

@lpher
Den må du bare scanne inn og legge her. Seriøst ;). Den der vil jeg se.

#53521  av mr.two

@lpher skrev:

@lpher
Hehe, kanskje av den grunn at det ser litt latterlig ut ? :)

Tja, det er nok ikke alle som bryr seg om hva andre syns, det er nå sikkert...Kanskje han gjorde det for morro skyld bare for å sjokkere ? Men da skal du være litt ute av vater... :? I guess we'll never know...

Edit : det er et tilsvarende bilde i MR2 boka... hater Toyota campingvogner ?

#53529  av angrykid

er bare ikke bygget for hengerfeste de bilene. :-)

#53547  av jan-erik

@lpher skrev:

@lpher
Er en noe tilsvarende illustrasjon i min brukermanual også :-)

Sikker på dette ikke en en PS jobb?

#53548  av sindrejl

er sikkert en ps jobb, men ser for meg når supraen drar på på highway med henger ;)

#53561  av @lpher

jan-erik skrev:
Sikker på dette ikke en en PS jobb?
Mest sannsynligvis :D

@lpher

#53584  av spkstrp

Automat biler er vell dessuten ikke så glad i å dra på unødvendig vekt??

men faktisk, så prøvekjørte vi en 86 trans am.. Den VAR det hengerfeste på.. så det med mine egne øyne... forrige eieren som hadde sveisa fast.. Sikkert en campingvogn harry. så det er jo ikke helt umulig... :roll:

#53599  av chris

har ikke noen sammenheng med automat å gjøre, det har med det å gjøre at biler som supra og mr2 ikke har understell som er laget for å trekke vekt. tåler det ikke, rett og slett, fordi det er ikke bygget for at det skal være meninga å tåle det.

#53645  av Kjelliken

:? greit nokk med henger i og for seg men han kunne no ha oppgradert hengeren noen hakk la oss si 100 X kansje av en supra front cut ellerno??? :wink:

#54252  av @lpher

Ikke så sikkert det var en photoshop-jobb alkevel :D

Dette bil det er fra JAE...tatt nå nettopp :D

@lpher
Vedlegg
jae04.jpg
jae04.jpg (58.9 kiB) Vist 2351 ganger

#66930  av Dannis

har hengerfeste på min nyinnkjøpte mkII :)
om det er originalt eller ikke har jeg ikke funnet ut enda