Huff, akkurat nå som det ble så fint vær i dag med skyfri himmel nesten og alt... Så står jo selvfølgelig bilen uten kalippere foran 
Merka i helga at bremsene var ganske dårlige, og når jeg stoppet etter å ha kommet dit jeg skulle så røyk det fra høyre fremhjulet
Bremsene hang på ja, ingen tvil om det..
Det ene spempelet på den høyre kaliperen satt som et skudd, ikke rart det røyk der!
Så da er det bare å la bilen stå mens man venter på å få rep.sett og nye stempler til kaliperne
Må vel bytte klosser også..
Noe spesielt man bør tenke på når man skal overhale?
Utenom å få pussa og rengjort ordentlig, kanskje hone også?
Noen som vet om de gummimansjettene på gliderne (eller hva det heter, hvertfall de stengene på hver siden av kalipern, som glir ut og inn..
) følger med i rep.settet, eller skal jeg bestille de utenom? Greit å bytte liksom..
"Overhalte bremser for noen år siden" meg i ræ*a...
Jaja, må vel bli bra igjen nå

Merka i helga at bremsene var ganske dårlige, og når jeg stoppet etter å ha kommet dit jeg skulle så røyk det fra høyre fremhjulet

Bremsene hang på ja, ingen tvil om det..

Så da er det bare å la bilen stå mens man venter på å få rep.sett og nye stempler til kaliperne

Må vel bytte klosser også..
Noe spesielt man bør tenke på når man skal overhale?
Utenom å få pussa og rengjort ordentlig, kanskje hone også?
Noen som vet om de gummimansjettene på gliderne (eller hva det heter, hvertfall de stengene på hver siden av kalipern, som glir ut og inn..

"Overhalte bremser for noen år siden" meg i ræ*a...

Jaja, må vel bli bra igjen nå

'08 Merida Road 880
'90 Toyota MR2 Turbo - solgt
-Moderator-
'90 Toyota MR2 Turbo - solgt
-Moderator-