TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bagasjerommmet pÃ¥ MK2. Bra til Ã¥ frakte pizza i.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #53638  av tahustvedt

Jeg kjørte til en modellflyplass i går og det var ca 3 mil. Jeg hadde to modellhelikoptre i bagasjerommet. Da jeg kom frem og åpnet bagasjelokker var det en varm vind som slo meg. Det blir ganske varmt oppi der når man kjører et stykke. Det bekymret meg litt for batteriene i helikopterene mine er ikke så glade i mye varme. :shock:

Men det er jo sinnsykt bra når man skal hente pizza, da. :lol:

#53642  av Kjelliken

:D Dette er jo en nytting ting å vite til neste treff for da vet vi hvem som får jobben med å hente pizza... :lol:

#53752  av FireWalk

hehe.. tja.. funker nok bra om man er på peppes eller noe og kjøper en pizza der, og den skal holdes varm.. men ikke nødvendigvis ;) tenk om du kjøper en FROSSEN pizza da.. f.eks en Grandis; tar ikke lange tiden da før den er tint opp, og da skal det ikke mange nedbremsingene eller kraftige akeselrasjoner til før alt fyllet befinner seg utenfor selve pizzabunnen.. :p hehe.. blir akkurat slik som på den reklamen da :P
jeg skulle ha damebesøk en tid tilbake, fant ut at det var best å varte opp med en slål med litt snop, noe god mat.. osv.. maten overlevde jo turen, men snopet var det jo så som så med.. sjokoladen hadde jo smeltet, og kindereggene var ikke lenger runede, men flate... med unntak av den plast tingen som stakk opp på midten da.. Det var slik jeg fant ut at bagasjerommet på MK2 blir mer som en bakerovn når motoren går... :roll:

Så en ting har jeg lært, når jeg skal frakte ting som ikke tåler varme så godt, så hiver jeg det fremme istedet.. der reservehjulet skal være.. (jeg kjører ikke så mye på langturer, så reservedekket ligger pent forankret i garasjen). Også er det jo kjekt med litt ekstra bagasjeplass :)

#53890  av chris

FireWalk skrev: Så en ting har jeg lært, når jeg skal frakte ting som ikke tåler varme så godt, så hiver jeg det fremme istedet.. der reservehjulet skal være.. (jeg kjører ikke så mye på langturer, så reservedekket ligger pent forankret i garasjen). Også er det jo kjekt med litt ekstra bagasjeplass :)
blir ganske bra temperatur fremmi der også, siden radiator-rørene ligger åpent der. jeg for min del har jo bygget inn hele greia nå (forsterker og sånt), så jeg har jo ikke plass til en dropspose engang :P