hehe.. tja.. funker nok bra om man er på peppes eller noe og kjøper en pizza der, og den skal holdes varm.. men ikke nødvendigvis

tenk om du kjøper en FROSSEN pizza da.. f.eks en Grandis; tar ikke lange tiden da før den er tint opp, og da skal det ikke mange nedbremsingene eller kraftige akeselrasjoner til før alt fyllet befinner seg utenfor selve pizzabunnen.. :p hehe.. blir akkurat slik som på den reklamen da
jeg skulle ha damebesøk en tid tilbake, fant ut at det var best å varte opp med en slål med litt snop, noe god mat.. osv.. maten overlevde jo turen, men snopet var det jo så som så med.. sjokoladen hadde jo smeltet, og kindereggene var ikke lenger runede, men flate... med unntak av den plast tingen som stakk opp på midten da.. Det var slik jeg fant ut at bagasjerommet på MK2 blir mer som en bakerovn når motoren går...
Så en ting har jeg lært, når jeg skal frakte ting som ikke tåler varme så godt, så hiver jeg det fremme istedet.. der reservehjulet skal være.. (jeg kjører ikke så mye på langturer, så reservedekket ligger pent forankret i garasjen). Også er det jo kjekt med litt ekstra bagasjeplass