TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fest i trøndelag, kom med synspunkter

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#52994  av @lpher

Remi skrev:
@lpher skrev:6-8 Aug. passer meg utmerket...er 'hjemme-alane' den helga...madammen er på varemesse :D

@lpher
Da e jo lokale sikra :D
Aint you the clever one?! :D Ikke umulig at du har ett godt point der nei :D

@lpher

#53025  av cameleon

Er det noen som har noen anelse om hvor vi kan være? som sagt så er været her i trøndelag temmelig usikkert, så å ta sjanse på utefest kan bli både en varm og kald fornøyelse. Anybody god any inndoor ideas?

#53036  av angrykid

Godt du tar tak i saken, cameleon :) Jeg blir i allefall å dra med meg en kompis, han jeg bor hos når jeg er nede i trondheim. Chris har møtt han, og kan gå god for at han er en OK fyr. :)

#53042  av cameleon

angrykid skrev:Godt du tar tak i saken, cameleon :) Jeg blir i allefall å dra med meg en kompis, han jeg bor hos når jeg er nede i trondheim. Chris har møtt han, og kan gå god for at han er en OK fyr. :)
Ja det har jo vært en del snakk om dette, og det er ingen tvil om at vi ts-ogn'ere virkelig har det trivelig når vi er sammen :wink: Blir kjempebra når du kommer! Ser virkelig fram til det :!:

#53043  av Remi

wææ æ må komme mæ ned ditt jo.. angrykid æ låne dæ henger+feste så tar du med sofaen eller?
ka me og leie et sammfunshus eller noe.. koste kansje 500spenn eller noe.. hadde kansje vært en ide?
spørre etter 1uke ekstra fri og noen penger oss muttern så e det i box :D

#53086  av angrykid

hehe.. tja, du har vel i grunnen ikke noe annet valg har du vel, remi? :D jeg mener, det er jo ikke dyrt å fly fra tromsø til trondheim da.. og så kan du jo sitte på med sindre.. hehehehehe..

#53957  av cameleon

Jeg går ut i fra at den gjengen som samles her er med? men har vi noen plass? anyone who knows?

#53967  av Remi

cameleon skrev:Jeg går ut i fra at den gjengen som samles her er med? men har vi noen plass? anyone who knows?

Host.. *kremt* @lpher hva aleina *host* :lol:

#53991  av angrykid

Neste helg, folkens.. neste helg.. jeg vil væme jeg og :D

#53993  av chris

angrykid skrev:Neste helg, folkens.. neste helg.. jeg vil væme jeg og :D
hmm.. trodde det var nå til helga jeg? damn.

#53995  av angrykid

6-8 er jo ikke nå til helgen da.. :D

#53998  av chris

angrykid skrev:6-8 er jo ikke nå til helgen da.. :D
faen, tror du jeg er en levende kalender eller? :P

#54008  av angrykid

Nei, men jeg forventer en viss åndelig tilstedeværelse av noen som til daglig ikke gjør noen ting :D

forutenom å bygge brønn til forsterker framme uten å ta bilder! :D

#54010  av chris

angrykid skrev:Nei, men jeg forventer en viss åndelig tilstedeværelse av noen som til daglig ikke gjør noen ting :D

forutenom å bygge brønn til forsterker framme uten å ta bilder! :D
hehe ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8