TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NøkkelbÃ¥nd med Toyota logo og klubens webadresse pÃ¥.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

Er du interessert i nøkkelbånd?

Ja
54
83%
Nei
11
17%
 #54165  av Goose

Hei.
Da kommer jeg med enda flere profil produkter.

Er det noen som er interesert i nøkkelbånd med toyota logo og klubens webadresse på?

nøkkelbånd kommer på 60kr stykket og jeg trenger min 20-30 bestillinger før jeg han kjøre innkjøp på dem.

Jeg legger ved bilde av utseende på en slik nøkkelbånd. eneste at vi skal ha en annen grafikk på men utseeende (svart med grå linjer på siden) blir den samme..
Vedlegg
band.jpg
band.jpg (5.09 kiB) Vist 5001 ganger

#54169  av bose

vil ha vil ha :D

#54195  av vegar85

det vil jeg ha. jeg er med!!!

#54198  av angrykid

skulle gjerne vært med, men betaler ikke 60,- for ett nøkkelband. :-|

#54199  av mr.two

angrykid skrev:skulle gjerne vært med, men betaler ikke 60,- for ett nøkkelband. :-|
Hva ? 60,- Hva er det da ? Seriøst, visste at dere nordlendinger var gjerrige, men å si at 60,- for en key chain er dyrt... * :shock: *

#54201  av memo

mr.two skrev:
angrykid skrev:skulle gjerne vært med, men betaler ikke 60,- for ett nøkkelband. :-|
Hva ? 60,- Hva er det da ? Seriøst, visste at dere nordlendinger var gjerrige, men å si at 60,- for en key chain er dyrt... * :shock: *
prøv å hold deg unna frekke kommentarer.

#54204  av Remi

lavere pris så e æ me

#54210  av angrykid

mr.two skrev:
Har ikke noe særlig med akkurat prisen å gjøre, men heller det fakta at disse får man kastet etter seg overalt. :)

og det å generalisere _alle_ nordlendinger som gjerrige er en rimelig drøy påstand.. jeg hadde tatt meg nær av det, hadde det vært noen andre enn deg som hadde sagt det, men når det kommer fra deg, så preller det bare av. :D

#54213  av The Doctor

Synes ikke 60.- var så JÆVLIG dyrt jeg.. På jobben så selger vi sånne med Yamaha på da for 90.- Og de selger vi kjempe masse av..

#54220  av mr.two

memo skrev:
mr.two skrev:
prøv å hold deg unna frekke kommentarer.
Frekk kommentar ? Skal avstå fra å kommentere i fremtiden for å skåne din sarte hud...

#54222  av mr.two

angrykid skrev:
mr.two skrev:
Har ikke noe særlig med akkurat prisen å gjøre, men heller det fakta at disse får man kastet etter seg overalt. :)

og det å generalisere _alle_ nordlendinger som gjerrige er en rimelig drøy påstand.. jeg hadde tatt meg nær av det, hadde det vært noen andre enn deg som hadde sagt det, men når det kommer fra deg, så preller det bare av. :D
Generalisering er ikke noe ukjent fenomen i samfunnet, og det vil alltid være der. Det at man kanskje ikke alltid bør ta ting 100 % seriøst slo deg kanskje ikke ? Men det er bra det preller av, så slipper det å bli varige mén av det...

#54234  av angrykid

mr.two skrev:
angrykid skrev:
mr.two skrev: Hva ? 60,- Hva er det da ? Seriøst, visste at dere nordlendinger var gjerrige, men å si at 60,- for en key chain er dyrt... * :shock: *

Generalisering er ikke noe ukjent fenomen i samfunnet, og det vil alltid være der. Det at man kanskje ikke alltid bør ta ting 100 % seriøst slo deg kanskje ikke ? Men det er bra det preller av, så slipper det å bli varige mén av det...
Er vel ikke meg du skal hive deg etter om å ta ting seriøst? Blir uansett ikke noe særlig med varige men etter noe som er skrevet på internett..

#54238  av sindrejl

hva med å holde seg til TOPIC!?

#54239  av Remi

mr.two skrev:
angrykid skrev:
mr.two skrev: Hva ? 60,- Hva er det da ? Seriøst, visste at dere nordlendinger var gjerrige, men å si at 60,- for en key chain er dyrt... * :shock: *

Æ må bare spørre! men æ lure på om det feile dæ noe? :roll:

#54240  av memo

eg og. nåkka du plages me om dagan? sia du føl at du må provoser å lag kvalm på forumet heile tia?
endel folk som bynn å bi lei av deg no.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12