TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg ble pÃ¥kjørt igjen!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#54173  av angrykid

Bare å ta med en slik ring av kjetting som du har på påler rundt bilen.. må vel bli plass nok da :D

#54214  av FireWalk

eller installere avanserte sensorer med slik stemme som advarer når folk er for nær.. "THIS IS MY SECURITY SYSTEM! YOU ARE STANDING TO CLOSE TO THE VEHICLE!!! STEP AWAY!" etterfulgt av en Flyalarm på 200 Desibel.. burde jo hver og en til å stivne til det.. :twisted:

hørte om noe lignende en gang.. syntes det hørtes litt kult ut :-)
men kan jo hende det tiltrekker seg mer oppmerksomhet enn det fjerner og dermed virker mot sin virkning.. var en eller annen bil allarm :)

har fått noen slike riper og minibulker jeg og.. håpløst! Er så irriterende, folk bare SMELLER opp døren og druser den inn i bilen ved siden av.. så ser det at Oi.. ble en bulk der gitt.. jaja, min er iallefall like hel! også bare går de videre og tenker ikke noe mer over det...

Ukultur... Samme om noen bulker en bil som står parkert... da ser de seg om, er det mange vitner så ser de seg vel nødt til å legge igjen en lapp, hvis ikke så bare kjører de videre i full fart..

Kjipt at ikke folk kan være mer ærlige når det gjelder slikt.. 0 respekt for andres eiendom.

#54215  av FireWalk

Ang den løsningen på stolper med kjetting rundt bilen.. Der er det jo et MUST med et skilt der det står at folk som rører bilen raskt vil bli identifisert av overvåkings kameraene, for så å bli jaktet ned og skutt. :-)

eller kanskje noe litt enklere... "fingrene fra fatet" eller "vokt dem for hunden". Mange muligheter her :)

Var innom en slik humor side, og så et bil-skilt der det stod: insured by Mafia. You hit me, We hit you. :twisted:

#54219  av tahustvedt

Var og fikk takst i dag. De tar 3000 for å reparere skaden. Tror bare det er lakkering og forarbeid. Jeg skal få polert hele bilen samtidig. De polerte halve sist den var inne og nå tar de resten for kr 1200.

Her er forresten et par bilder fra jeg var og fløy på Setermoen på fredag.
Vedlegg
me12.jpg
me12.jpg (30.74 kiB) Vist 450 ganger
me13.jpg
me13.jpg (37.04 kiB) Vist 449 ganger

#70213  av tahustvedt

Dere vil ikke tro det men dama har ikke betalt meg enda. :lol:

Hu slutta å svare på meldingene mine for litt siden og da jeg ringte sa hun at hun ikke har penger på kortet sitt til å svare med. :lol: Hun hadde ikke betalt enda fordi hun ikke fikk penger av trygdekontoret lenger. :? Hun skulle betale i morra. :roll:

Syns det begynner å bli morsomt. Bilen er reparert for lenge siden.

Hva gjør hun med bil? :lol:

#70216  av kaimagne

Balltre - frem! :twisted:

Du må jo vurdere å gå til anmeldelse hvis hun fortsetter å trenere sånn. Det er nok for seint å ta det gjennom forsikringa, men det er uansett ikke du som skal tape penger på dette!

Jæklig surt, det der! Får bare håpe at ikke jeg opplever det samme noen gang...

#70219  av tahustvedt

Ja. Jeg har vitne på det som skjedde og hele samtalen med henne etter uhellet. Jeg har også underskriften hennes på skademeldingen. Lurer på hva politiet vil gjøre i en sånn sak?

Hun betalte forresten 1000 kr i september og sa at hun ikke hadde mer penger. :lol: Håper det komer snart. det har jo gått såpass lenge at de pengene ikke er med i nue budsjett akkurat. Det blir jo nesten som en bonus når (hvis) hun først betaler. :)

#70281  av FireWalk

sikkert litt kjipt for henne og det der.. at hun ikke har penger, en det er ingen unnskyldning for å stikke av fra "åstedet".

Er ho fin da foresten? for da kan du jo foreslå henne å betale tilbake i natura over en 6 måneders periode eller noe...? ;)

eller du kan true med annmeldelse... jo lenger tid det tar jo mindre sannsynelig er det at ho betaler. Slike folk er som lånehaier, de har en tendens til å tro at om man bare lar det gå nok tid så glemmer den andre personen av det, og man slipper å betale tilbake....

ring og mas!

#70342  av sindrejl

tar to plasser hver gang jeg parkerer nå.. eller parkerer inntill en annen sportsbil ;) Husker det var en ferrarri som parkerte utenfor jobben min.. tok tre plasser på tvers han.. kongeparkering :P