Kaizern skrev:Akkurat sånn endestuss jeg vil ha til min bilHmmm får dem hos Svendsen eksos. er dobble 3"![]()
Lurer på hvor gromme rør jeg kan ha fra manifolden, har 1,6 liters jeg vettu
Kjelliken skrev:Takk, er temmelig fornøyd selv. er bare litt dårlig sveising på røra, kan se ut liksom. men det er fort gjort, kjenner en som sveiser så kan få han te å sveise der, men bryr jeg meg? neppe....det der ble jo skikkelig pent det der Gjertsen
![]()
DannyBoy skrev: Det ble dritfett!Takk Danny... eneste som er litt plagsomt er Direct bright lyset i instrumentene om natta. lyser jo hele bilen opp og er litt små plagsomt. men er allright![]()
Både med enderøra og instrumentene!![]()
![]()
Grattis![]()
![]()
GT4-R skrev:Snyggt en riktigt fin gt4aTakk takk
GT4-R
The Doctor skrev:Den bilen din er sinnsyk fin.. Blei kult med klokken i A-stolpen også..
Har sånn holder til min MR2 og klokker men har ikke fått montert det for jeg har liksom ikke peiling på hvor alt detta skal koples på![]()
Er turbo tryks måler og olje trykk jeg skal ha kopla til, men når man er uviten som meg så er det ikke alltid like lett..
Feit bil du har da
The Doctor skrev:Den bilen din er sinnsyk fin<----
Gjertsen skrev:Du hadde vel kanskje ikke ett bilde eller to!The Doctor skrev:Den bilen din er sinnsyk fin.. Blei kult med klokken i A-stolpen også..
Har sånn holder til min MR2 og klokker men har ikke fått montert det for jeg har liksom ikke peiling på hvor alt detta skal koples på![]()
Er turbo tryks måler og olje trykk jeg skal ha kopla til, men når man er uviten som meg så er det ikke alltid like lett..
Feit bil du har daThe Doctor skrev:Den bilen din er sinnsyk fin<----![]()
Takk Doc.
Vel turbo trykkmåleren er enkel og montere, bare dra vakum slangen til der du har turbo slangen, om du ikke har t-stykke på tidligere turboslange som går til instrumentene (orginalt) så må du kjøpe ett og whips så har du på begge...
Olje trykket vet jeg ikke åssen er på mr2, kanskje samme motor som min? 3s-gte? isåfall ligger det under intercooleren, sett forfra så er det på høyre side av motoren.. ( dette har jeg hørt av andre her på nettet)
Good luck
Gjertsen skrev:der man kobler påThe Doctor skrev: Du hadde vel kanskje ikke ett bilde eller to!Bilde av HVA?![]()
Har masse bilder av kjerra jeg, rundt 40 stk ++
The Doctor skrev:Du hadde vel kanskje ikke ett bilde eller to!Her er ett bilde![]()