TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mobil 1 olje - skaffes hvor?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #54236  av Speeder

Hei

Nærmer seg oljeskift straks. Så i den forbindelse lurer jeg på hvem som fører Mobil1 5w50 til en overkommelig pris.

#54237  av memo

slå deg sammen med noen kompiser og kjøp fra Dalhems.. mener å huske at de hadde Mobil1 til 100,- litern ellernoe..

#54275  av Dalan

Eik Landbrukssenter er ganske billige på den her i byen hvertfall

#54310  av Anders gullstein

Kjøper min Mobil 1 olje hos Mercedes forhandleren.

#54316  av Speeder

Anders gullstein skrev:Kjøper min Mobil 1 olje hos Mercedes forhandleren.
hva er prisen der da?

#54350  av mk1 black limited

Smartclub har kurant pris, husker ikke eksakt... Du trenger bare en sånn 4-liters kanne, glem det som står i manualen, har aldri fått på mer enn 4 liter med oljefilter og det hele.

#54457  av Anders gullstein

Speeder skrev:
Anders gullstein skrev:Kjøper min Mobil 1 olje hos Mercedes forhandleren.
hva er prisen der da?
Vet ikke prisen på den oljen du skal ha, men vet at den jeg bruker er litt dyr. Betalte 250 kr for 3,5l, men da fikk jeg det for halv pris siden jeg kjenner en mekaniker hos Mercedes. Bruker Mobil 1 Supersyn 0W-40.

#54458  av Speeder

mk1 black limited skrev:Smartclub har kurant pris, husker ikke eksakt... Du trenger bare en sånn 4-liters kanne, glem det som står i manualen, har aldri fått på mer enn 4 liter med oljefilter og det hele.
Hmm. Må man være medlem der for å få handle fortsatt?

I såtilfelle hadde du hatt mulighet til å møte meg der, og kjøpt? :?
Hvis det kunne passet en dag da. Med fare for å forlange for mye av tidligere eier :P :oops:

#54469  av mk1 black limited

Klart jeg kan, må bare finne en dag det passer (ja, man må ha medlemskort). Er rimelig opptatt fremover, så jeg vet ikke akkurat når. Hvor mye haster det?

#54485  av Speeder

mk1 black limited skrev:Klart jeg kan, må bare finne en dag det passer (ja, man må ha medlemskort). Er rimelig opptatt fremover, så jeg vet ikke akkurat når. Hvor mye haster det?
Tja. den har rullet faretruende nærme 10.000km nå :)

Nå pakket jeg desverre pulten min i dag på jobben. Så jeg får i allefall god tid fremover :?

#54507  av jan-erik

Speeder skrev: Nå pakket jeg desverre pulten min i dag på jobben. Så jeg får i allefall god tid fremover :?
Det var da trist å høre, men du finner nok sikkert noe igjen :-)

Skulle til å si at du får god tid til å vaske bilen, men vaskesakene dine står jo i bilen min...

#54701  av chris

snedig, trenger ikke medlemskort for å handle på smart club i trondheim :)

#54753  av mk1 black limited

Sender du meg en PM med nummeret ditt, Tore? Ser ut som det kan være en mulighet på torsdag. :-)

#57987  av Levin GT

Mobil 1 5W-50 bruker eg.....Skaffes enkelt og greit på CI service (custom import)....KLjempegod olje,men litt dyr.