TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• KOnvertering baklys 90 til lexus. :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #53534  av angrykid

Joda, da var det gjort. Saken var rimelig enkel, puslet vel i ca 50 minutter. Bildene ble sinnsykt dårlige, ser ut som noen har spunnet i ring når jeg tok dem. Ikke vet jeg, jeg drikker jo ikke, så det må være pga jeg er gammel og skjelver. :D

http://angrykid.uten.net/mr2/ny/Baklys/ ligger det ett photoalbum om dere har lyst å se på konverteringen.

Ellers flott service fra veilside som vanlig. Stabil å pålitelig fyr i grunnen. Regner med at resten av crew'et han har samlet sammen blir en like stor fornøyelse å handle hos :-D

/sture

#53540  av mr.two

Det ble jo kult det ! Men skal du ikke lakke senterplata ?

#53546  av Johnny_Bravo

Jeg forstår ikke helt hva poenget med Lexus lys er lengre. før var poenget å ha noe ikke ALLE andre har. hvis du vil skille deg ut nå så er det jo bare å beholde orginal lysene :)

#53595  av chris

Johnny_Bravo skrev:Jeg forstår ikke helt hva poenget med Lexus lys er lengre. før var poenget å ha noe ikke ALLE andre har. hvis du vil skille deg ut nå så er det jo bare å beholde orginal lysene :)
poenget med de lyktene der er at de er mye finere enn originallyktene, og et alternativ til de populære originale 94+ lyktene. ikke fordi det er "in".

ble sinnsykt bra det der, angrykid, men du vurderte ikke å bestille en rød senterplate i stedet?

#53600  av FireWalk

Lekte meg litt med tanken på å ha en svart senterplate jeg og..Jeg tenkte at det sikkert kunne se bra ut med tanke på at bakgrunnen på lyktene er svart... men det blir uansett litt forskjell, og plata blir liksom litt for høy til at det ser bra ut.. tror jeg bare bestiller orginal fargen til plata mi... akk.. der gikk 1000 kr til...

#53612  av angrykid

Til dere som spør om senterplate og farge.. :) jeg tar ikke det så alvorlit tungt, da det var svart der fra før, og bilen skal uansett lakkeres om til neste år, forhåpentligvis. Fikk også feil låsesylinder, så det må taes opp igjen i løpet av neste uke en gang. :D
Jeg forstår ikke helt hva poenget med Lexus lys er lengre. før var poenget å ha noe ikke ALLE andre har. hvis du vil skille deg ut nå så er det jo bare å beholde orginal lysene
Vel, dette er pga jeg er den eneste i området med ombygde lykter, ergo har alle de andre originale lykter, og jeg skiller meg ut. Og jeg har ikke hørt om så veeldig mange som faktisk har kjøpt disse settene med lykter anyway såe :)

#54491  av sw20

syns det er tøft med svart plate jeg!!!!!!!!!!!!!
bilen blir breiere go lavere av det!! :P

#54499  av larsst185

Hva koster de lyktene?

#54502  av VeilSide

Lyktene koster 3100,- inklusiv porto. Det ligger en post på "firma"-delen av forumet. Har også en post om div. andre lys som er til salgs ;)

#54521  av cameleon

Ble kjempefint dette angrykid :wink: Tror seriøst ikke det er mange som har lexuslykter på sin mk2 her i landet. Ikke har jeg sett noen enda iaffal :wink:

#54535  av angrykid

Bare for å skrive litt skryt..

jeg har fått SINNSYKT mange tilbakemeldinger på disse lyktene fra diverse hold, og alle sier at det gjorde seg. ingen har kommentert den svarte plata før jeg selv nevner den.

Er i allefall mer enn godt fornøyd med 5300 i utgifter på hele staset..

PS: jepp, jeg fikk god rabatt på kjøp av plate+ryggelys+låsesylinder :D