TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eksos og AC

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #52840  av Maverick

Da er det tid for innrømmelser her.
Jeg har AC på bilen, men at ingen har sagt til meg at AC bruker så mye av motorkrafta er direkte dårlig gjort! Slo av AC i dag (jeg trodde selvf at det skulle stå på hele tida, bortimot ihvertfall).
Nå vet ikke jeg hva som er normalt å få tilbake i hk når du slår det av, men at det må være en plass mellom 5-15hk er jeg helt sikker på. Ble en helt annen bil! Så nå er ruta nede noe oftere :)

Skal etter all sannsynlighet investere i nytt eksosanlegg i August.
Godeste Svendsen Eksos skal nok få gjøre jobben. Har tenkt meg et komplett eksosanlegg fra manifoil (sånn det skrives??) og helt bak.
Noen som vet om Svendsen bruker rustfritt når de sveiser anlegg?
Har ikke bestemt meg for endehale enda, men vurderer å koble på 2*3" hale. Noen med gode forslag om hva som er pent?

At jeg ikke visste det med AC irriterer meg mer og mer
:roll:

#52849  av chris

fyker fort noen hk på å drive AC'en ja, i tillegg veier AC'en en del i seg selv, som også gjør at man taper ennå mer hk.

#54311  av Anders gullstein

AC er da veldig kjekt på varme sommerdager da. samtidig som det tørker lufta på fuktige dager (slik at det ikke blir dugg på rutene). Må si at jeg ofrer noen hester for å ha det behagelig inni bilen, da får man heller slå av, når det er behøvelig med maks hester.

#54719  av @lpher

Biler med "ordentlig" motor...har en funksjon som slår av AC'en automatisk ved grisekjøring, forbikjøringer etc :D

Maveric: Du får ble med på en tur engang..så skal jeg demonstrere det for deg! :D

@lpher
Sist redigert av @lpher den 01 aug 2004 18:24, redigert 1 gang totalt.

#54721  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:Biler med "ordentlig" motor...har en funksjon som slår av AC'en automatisk ved grisekjøring, forbikjøringer etc :D

@lpher
Hør på den bortskjemte Blæra da!!
Skikkelige biler har ikke Ac :P
 #54722  av Maverick

Maveric: Du får ble med på en tur engang..så skal jeg demonstrere det for deg!
Anytime, @lpher :)

#54725  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:Maveric: Du får ble med på en tur engang..så skal jeg demonstrere det for deg! :D
@lpher
Mente "bortskjemte Blære" på en positiv Måte *hint hint* :lol:

#54773  av @lpher

LMAO :D

@lpher