TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota forsikring?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #54979  av tga

fikk fanget opp noe a en kompis som sier der finnes toyota forsikring som er latterlig billig? stemmer dette,og hvis det stemmer hvor billig for en 19 åring? :roll:

#54994  av sindrejl

har ikke jeg hørt om.. spørs om det er forsikring for de ansatte ved yota det.

#54996  av turboman

Mener at det er en forsikring, som følger med alle Toyota når du kjøper de helt nye. Da har du forsikring liksom "gratis" i 2-3 år..

Self er det ikke gratis, det er jo innbakt i prisen på den nye bilen..

Mener selskapet heter Tennant, og jeg vet om folk som har byttet etter at de 2-3 årene har gått, fordi de lå høyere i pris enn andre selskaper..

#55011  av tga

ahhh :) men då fikk jeg jo svar på det.takker å bukker :D

#101783  av 2000celica

:)
Har brukt Tennant forsikring siden bilen min var ny. Ingen andre selskap kan konkurrere med dem på pris på MK7 Celica. 2 år siden jeg har sjekka, så correct me if im wrong!
Er også veldig fornøyd med kundebehandlingen hos dem :)
Har hatt en sak gående mot dem en tid nå, men de krøp til korset og tilbød meg en løsning på saken som jeg er særs fornøyd med. Anbefales

#101785  av kaimagne

Jeg har hatt Tennant jeg også, men har skifta til Gjensidige nå, grunnet bittelitt lavere pris, men hovedsaklig grunnet samarbeidet med NAF (-4000 på egenandel) og ikke minst at Tennant tilbyr maks 2 forfall i året. Ikke gunstig for fattige studenter eller andre med smal lommebok støtt og stadig... :)

#101787  av karl234

bruk gjensidige anbefaler jeg ihvertfall, 7900 inklusiv delkasko med ekstrautstyr opp til 25000kr lagt inn i prisen. (har 30% bonus og er 19 år)