TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kappet girspaken

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #54669  av ErikG

Var på Mekonomen på Steinkjær her om dagen og handla pedaler og girkule. Får nytt ratt på tirsdag også.
Når jeg monterte sakene fant jeg ut at jeg skulle kappe girspaken ettersom den er så syykt lang. Kappet den ca 15cm kortere. Ble mye bedre. Får et mye raskere girskift. Anbefales!
 #54676  av Gjertsen

ErikG skrev:Var på Mekonomen på Steinkjær her om dagen og handla pedaler og girkule. Får nytt ratt på tirsdag også.
Når jeg monterte sakene fant jeg ut at jeg skulle kappe girspaken ettersom den er så syykt lang. Kappet den ca 15cm kortere. Ble mye bedre. Får et mye raskere girskift. Anbefales!
Du får slenge ut non bilder da av alt...
 #54754  av @lpher

ErikG skrev:Var på Mekonomen på Steinkjær her om dagen og handla pedaler og girkule. Får nytt ratt på tirsdag også.
I Suspect this is A BIT off-topic....but'e....Steinkjær?! Akershus? :D

@lpher

#54814  av tbergstad

Han er oppi verdal på ferie.. Jeg har snakka litt med han.. Fin bil.

#55166  av ErikG

Har ikke kamera her, så får vente til jeg kommer hjem. Er på ferie i Verdal'n.

#55170  av Remi

og du brukte vinkelsliper? smelta ikke intriøret da? :?

#55318  av ErikG

brukte baufil. Tar ikke veldig lang tid. Går fortere enn å finne fram og koble opp vinkelsliperen. Bruker ikke vinkelsliper inni bilen :wink:

#56479  av vegar85

kommer det snat bilde el? lyst til å se ossen det blei :D

#56508  av FalcoN

ErikG skrev:Har ikke kamera her, så får vente til jeg kommer hjem. Er på ferie i Verdal'n.

ahaa....da var d deg jeg så i veien for noen uker tilbake da :D
Pen bil :)