TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NøkkelbÃ¥nd med Toyota logo og klubens webadresse pÃ¥.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

Er du interessert i nøkkelbånd?

Ja
54
83%
Nei
11
17%

#55231  av Goose

Oki... en tim om gangen man... Vi kommer til ts-ogn kopper når tiden blir inne for det.... :wink:

#55256  av DannyBoy

Fint at det blir devil-logo :twisted: :twisted: :twisted:

Når vil dette bli en realitet?! Fint at du tar sånt intiativ Goose :D

*gi en forsiktig klem* :roll: :lol:

#55265  av Kjelliken

:twisted: ja devil logo ruler.. det er liksom noe med den som gjør den mer attraktiv.. :wink:

#55300  av Goose

Når jeg har først kontakter så må man bruke dem. 8)

den klemen kan du spare til dama di :P , eller hvis jeg får den fra søstra di (om du har ei mellom 18-25, med slank kroppsbygning) så er ejg med på den altså :wink:

#55396  av DannyBoy

Goose skrev:Når jeg har først kontakter så må man bruke dem. 8)

den klemen kan du spare til dama di :P , eller hvis jeg får den fra søstra di (om du har ei mellom 18-25, med slank kroppsbygning) så er ejg med på den altså :wink:
:lol: :lol: :lol:

Når blir det mulig å bestille a? :)

#55572  av sw20

ja nei.. sorry den domme komentaren..... :oops:

blir litt mye rot når man kommer hjem seint ut på natta og har fått i seg ei tulle brus for mye (eller var det to, tre den kvelden??!! :roll:

Kremt ¤¤ fikk litt sjokk når e såg den der ja!!
vert med her i to tre uke da vøttø, så kommer e å vil skifte navn på heile klubben??? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

greit nokk at e e fra Ålesund.. men så kravstor og stor i kjæften skal snille gutta ikke ver...... :wink:

MÃ¥ bare si unskyld for den der.. og alt anna tull som blei lagt ut den natta :roll:

XXX

#55578  av MRQuoc

pfffttt jeg har allerede en fin babyblå chain med dromedarer på, og det var før ALLE brukte disse halsbånd´ene som TREND , ja så harry og være helt bak mål , jamfører dere med dau fisk som følger strømmen .. intet aner dere at dere bare følger med strømmen av trender .. jeg hadde min halsbånd siden jeg var 12! så det må ses som jeg er trendsetteren .. så se opp til meg gutter .. ..
yeaaaah right!

men .. jeg trenger jo kanskje en ny en fra den slitte greia jeg har som snart runder 10 år .. ;) :P .. så jeg .. uhm .. er med på min egen trend .. ;P

#55587  av chris

sw20 skrev:ja nei.. sorry den domme komentaren..... :oops:

blir litt mye rot når man kommer hjem seint ut på natta og har fått i seg ei tulle brus for mye (eller var det to, tre den kvelden??!! :roll:

Kremt ¤¤ fikk litt sjokk når e såg den der ja!!
vert med her i to tre uke da vøttø, så kommer e å vil skifte navn på heile klubben??? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

greit nokk at e e fra Ålesund.. men så kravstor og stor i kjæften skal snille gutta ikke ver...... :wink:

MÃ¥ bare si unskyld for den der.. og alt anna tull som blei lagt ut den natta :roll:

XXX
tilgitt ;)

#57446  av DannyBoy

Ikke meninga å mase, så det er sagt, men noe framgang eller? :)

Kaller meg selv ivrig :P

#58656  av Kjelliken

:? ja ingen lyd enda ??? vi sitter og venter i spenning.... :?

#58669  av SupraTurbo

Vil ha jeg å. Tar til seg alt med herlighetens logo på.... :D :D :D

#58682  av Goose

Hej folkens.
Da ser det ut som an nøkkelringer blir produsert om ikke så alt for lenge.
Men siste spørsmpl vil dere ha tsogn merke på eller toyota generelt?

Beklager å ikke ha sagt noe på lenge, men jeg er alt for opptatt jobben... :oops:

#58699  av SupraTurbo

Hva med hele Navnet på klubben(Toyota Sportscar Owners Group Norway) + web adressa+ devil logon....! I et system kanskje,
; web, logo,navn,logo,web?
Hadde vært konge det a'??

#58703  av CelicaTurbo

jeg vil så klart at nøkkelbåndene har ts-ogn navn og addresse på, men det er så klart opp til hva folk selv ønsker også da :)

#58711  av DannyBoy

Goose skrev:Hej folkens.
Da ser det ut som an nøkkelringer blir produsert om ikke så alt for lenge.
Men siste spørsmpl vil dere ha tsogn merke på eller toyota generelt?
Ahhhh, høres bra ut :wink: :wink:

Jeg ser for meg: Toyota Sportscar Owners Group Norway - "devil-logo" - http://www.ts-ogn.no - Toyota Sportscar Owners Group Norway, og at det går videre rundt.

Men hvilke farger skal "www.ts-ogn.no" og "Toyota Sportscar Owners group Norway" eventuelt ha? Tenkte kanskje hvit eller no sånt? :roll:
Jeg regner med at devli-logon selvfølgelig blir rød...? :wink: :P

Edit: Sorry "SupraTurbo" la ikke merke til at jeg skrev det samme som deg :oops: Men da er vi hvertfall enig i utseende :P :P
Sist redigert av DannyBoy den 02 sep 2004 14:56, redigert 2 ganger totalt.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12