TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Demodag hos Mekonomen Steinkjer

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #55302  av @lpher

Jeg og Chris drar utover til Mekonomen på Steinkjer som "Team Rockford" Fredag :D

Vi kommer til å måle SPL/db til alle som ønsker det og samtidig demonstrere RF importørens Chevrolet Avalanche...DENNE bør ses OG ikke minst høres! :D

Chris har god erfaring med å spille høyt med denne bilen fra før :D ...så de som virkelig vil kjenne hva lydtrykk er...kan ta en prat med ham på Fredag :D

Anonsen for arrangementet er vedlagt som PDF.

Som de fleste skjønner så er ikke dette akkurat ett regelrett TS-OGN treff... :D Men i mangel av bedre plass å poste det... :D

Hadde jo vært litt gøy om det var noen TS-OGN'ere i nærheten da... :D

@lpher
Vedlegg
(66.86 kiB) Lastet ned 214 ganger

#55309  av sindrejl

har fri fredag.. regner med noen av dere har plass til sindregutt ?

Kan vel ikke kjøre selv når bilen er så stygg som nå?

#55313  av @lpher

sindrejl skrev:har fri fredag.. regner med noen av dere har plass til sindregutt ?
Må da gå bra det :)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 05 aug 2004 13:46, redigert 1 gang totalt.

#55316  av tbergstad

Feck... Spiller fotballkamp på fredag.. Spilte fotballkamp da dere var på levanger og.. Svarte da.. :(

#55325  av chris

tbergstad skrev:Feck... Spiller fotballkamp på fredag.. Spilte fotballkamp da dere var på levanger og.. Svarte da.. :(

midt på dagen på en fredag?
 #55326  av chris

@lpher skrev: Chris har god erfaring med å spille høyt med denne bilen fra før :D ...så de som virkelig vil kjenne hva lydtrykk er...kan ta en prat med ham på Fredag :D
tar med Prodigy-cd'en jeg da ;)

vurderer seriøst ørepropper denne gangen, var helt ferdig etter forrige runde :D 8)

#55356  av sindrejl

ta med propper til meg å :P
 #55379  av @lpher

chris skrev:

vurderer seriøst ørepropper denne gangen, var helt ferdig etter forrige runde :D 8)
LMAO :D Jeg har kalibrert måleutstyret idag...så det må da vel gå ann å spille LITT høyere, Chris?! :D

@lpher
 #55380  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:

LMAO :D Jeg har kalibrert måleutstyret idag...så det må da vel gå ann å spille LITT høyere, Chris?! :D

@lpher
joa, men husk at vi spilte en tilfeldig valgt sang når vi målte ;). såvidt jeg vet brukes det spesielle cd'er på dbdrag?
 #55385  av @lpher

chris skrev:
@lpher skrev:
chris skrev:

@lpher
joa, men husk at vi spilte en tilfeldig valgt sang når vi målte ;). såvidt jeg vet brukes det spesielle cd'er på dbdrag?
Stemmer....men det er ikke nødvendigvis 'a good thing' :D

@lpher

#55386  av sindrejl

åh hallo.. tidlig oppe!? gleder deg til idag eller noe sånnt? :D :D

#55436  av @lpher

sindrejl skrev:åh hallo.. tidlig oppe!? gleder deg til idag eller noe sånnt? :D :D
Hmm....må være en leif det dær :D ...umenneskelig tid på døgnet det dær! :D

@lpher

#55444  av cameleon

Jeg må tilføye til alle dere som møter opp og lurer på hvem chris er, så er det han som sier "Hæææ?" hele tiden :D

Alf: ikke la han sitte for mye inni den kjerra der denne gangen da :lol: Gutten hadde jo kun bokstavene H og Æ til disposisjon etter den dagen der jo :lol:

#55460  av @lpher

cameleon skrev:Jeg må tilføye til alle dere som møter opp og lurer på hvem chris er, så er det han som sier "Hæææ?" hele tiden :D

Alf: ikke la han sitte for mye inni den kjerra der denne gangen da :lol: Gutten hadde jo kun bokstavene H og Æ til disposisjon etter den dagen der jo :lol:
Tror gutten var klok av skade å berga unna de aller værste db-øvelsene i dag :D

@lpher

#55474  av chris

@lpher skrev:
cameleon skrev:Jeg må tilføye til alle dere som møter opp og lurer på hvem chris er, så er det han som sier "Hæææ?" hele tiden :D

Tror gutten var klok av skade å berga unna de aller værste db-øvelsene i dag :D

@lpher
valgte nok å skygge banen litt etter å ha fyra opp volumet ja :P