TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Street meet og High Octane filming

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#55158  av The Doctor

Dere får holde av plass til meg ass!! Blir grinete visst jeg må parkere på utsiden!! :evil: :?:

#55190  av Arne rebel

Stian: Christian fikk ett lite illebefinnende etter for mange timer i garagen, og legen anbefalte et lite huskjøp og oppussing av det som den beste medesinen :lol: Han kommer nok sterkere tilbake til neste sesong...

#55192  av chris

The Doctor skrev:Dere får holde av plass til meg ass!! Blir grinete visst jeg må parkere på utsiden!! :evil: :?:
hehe, skal sørge for det jeg ;)

vi har "bestilt" 20 plasser, og er bare 13 som har sagt her på forumet at de skal komme. På de øvrige 7 plassene er det førstemann til mølla, tenker jeg.

#55413  av Phantom3D

Holde av plass til meg? Koster d noe ekstra. kom hjem på perm nå og har ikke ahtt tid til å lese gjennom!

#55453  av Rolla_RS

Ingen fra Bergen som skal? Jeg har lyst, men gidder ikke å dra aleine

#55475  av chris

Phantom3D skrev:Holde av plass til meg? Koster d noe ekstra. kom hjem på perm nå og har ikke ahtt tid til å lese gjennom!
koster 100 kroner per snute. ikke noe mer enn det :)

#55682  av vegar85

hold av til meg da!!!

#55969  av The Doctor

Lurer på en ting bare.. Er FREDAG den 13 eller er på LØRDAG den 14 som fleste skal opp dit..? :oops:

#55972  av vegar85

det er fredag det er!!!!

#55973  av The Doctor

Siden folk snakker jo om å være der tidlig ¨alt det der.. Jeg jobber jo til 17.. Så da får jeg ikke kjærre opp dit før rundt kl.18-19 tenker jeg..

#56108  av chris

har 15 biler på lista mi nå, over de som har sagt de kommer. de som styrer med dette sier at det er mest show på kvelden, så det er ikke nødvendig å være der kl 13 liksom. kom etterhvert som dere får tid dere :)

og ja.. det er fredag at det er bilgreier der, og high octane filming. lørdag og søndag er motorsykkel-greier.

#56217  av kake

Tar meg muligens en tur jeg også, tipper det blir på lørdag :)

#56219  av chris

kake skrev:Tar meg muligens en tur jeg også, tipper det blir på lørdag :)
da er verken jeg eller noen av andre bilgutta der, men sikkert noen kule sykler å se på.

biltreffet er kun fredag.

#56257  av The Doctor

Han ene på jobben min skal prøvekjøre motorsykkelen sin på stripa der oppe på Lørdag. Han har Honda CBR900 med Turbo! Han mumla noe som 170HK på¨bakhjulet eller no.. Detter er en sykkel som brukes fram og tilbake til jobben daglig omtrent.. :twisted:

#56292  av kake

chris skrev:
kake skrev:Tar meg muligens en tur jeg også, tipper det blir på lørdag :)
da er verken jeg eller noen av andre bilgutta der, men sikkert noen kule sykler å se på.

biltreffet er kun fredag.
'
Synd..

Har ikke mulighet idag :(