TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny mkIV til Trondheim i disse dager!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #55208  av @lpher

Har kjent til denne bilen en god stund nå...men lovte å holde tett intill det gikk i boks..og det ser nå ut til at det gjør...finally! :)

Chris: Det var selvfølgelig denne som ble beskrevet i artikkelen i Adresseavisa :D

Det er verdt å merke seg at denne bilen trenger en del kosmetiske 'oppdateringer' ...og dette er eieren klar over :D Sier det...før noen tar helt av....om at den ikke er 'pen i lakken' etc. LOL :D

http://bilder.ts-ogn.no/?album=/alpher/Stokvik-Supran/

@lpher

#55219  av sindrejl

har sett bildene der før jeg :) Spesiell vinge å ha på en supra.. ser ut som porsche nå nesten :P
 #55220  av chris

@lpher skrev:Har kjent til denne bilen en god stund nå...men lovte å holde tett intill det gikk i boks..og det ser nå ut til at det gjør...finally! :)

Chris: Det var selvfølgelig denne som ble beskrevet i artikkelen i Adresseavisa :D

Det er verdt å merke seg at denne bilen trenger en del kosmetiske 'oppdateringer' ...og dette er eieren klar over :D Sier det...før noen tar helt av....om at den ikke er 'pen i lakken' etc. LOL :D

http://bilder.ts-ogn.no/?album=/alpher/Stokvik-Supran/

@lpher
skjønte nesten det måtte være den der ja, når jeg titta kjapt på galleri-siden vår her for noen dager siden ;)

#55253  av funkes

At alt har gått i boks vil si..?
Har den endelig kommet nå? (den skulle jo komme i Mai)
Har ikke snakket med Inge i uka her, men i forrige uke var den iallfall ikke her...

#55266  av Zerpent

Et litt off topic spørsmål...

Hvor gjør man av taket til supran når man tar det av? Er det noen steder i bilen det kan oppbevares?

#55297  av chris

Zerpent skrev:Et litt off topic spørsmål...

Hvor gjør man av taket til supran når man tar det av? Er det noen steder i bilen det kan oppbevares?
bagasjerommet. er fester for å feste fast taket der.

#55310  av @lpher

funkes skrev:At alt har gått i boks vil si..?
Har den endelig kommet nå? (den skulle jo komme i Mai)
Har ikke snakket med Inge i uka her, men i forrige uke var den iallfall ikke her...
Det vil si at bilen kommer...nothing else :D

@lpher

#55311  av @lpher

chris skrev:
Zerpent skrev:Et litt off topic spørsmål...

bagasjerommet. er fester for å feste fast taket der.
Stemmer nok det ja...er faktisk godt gjort at de fikk plass til taket i det lille bagasjerommet på mkIV'en :D "Du tror det ikke før du får se det" LOL :D

@lpher

#55322  av funkes

Men skal bli morro å se hvordan en supra fungerer med T88. Får håpe den kommer den gangen her da :)

#55327  av @lpher

funkes skrev:Men skal bli morro å se hvordan en supra fungerer med T88. Får håpe den kommer den gangen her da :)
Enig! :D Pinadø meg stor nok for en "værsting lastebil" den turbon dær jo! :D

Snakka såvidt med'en annen mkIV eier her i dag....Mr.Maukdal/ TMTT...som skal nedover til vår kant av landet for å få justert Supran sin ganske snart...er vel ikke av den aller minste typen hans turbo heller vil jeg tro! :D

@lpher

#55335  av Amund

funkes skrev:Men skal bli morro å se hvordan en supra fungerer med T88. Får håpe den kommer den gangen her da :)
funker det, men ikke i daglig bruk vil jeg tro..

snakka med en som hadde t88 når jeg var på vei til rudskogen, han skulle skifte til en mindre som spola opp tidligere. var visst ikke noe serligt å kjøre med.. Men den gikk som ei kule!! hadde gåsehud i en time etter at han dro.. 8) (han skulle trimme NED til 600hk.. :roll: )

#55343  av @lpher

Amund skrev: funker det, men ikke i daglig bruk vil jeg tro..
Trokke det blir hans daglige kjøretøy nei...så vidt jeg kan se så er det plenty andre grombiler der hjemme i gården! :D

@lpher

#56192  av Wishmaster

hørte at den var kommet til byen nå.. noen som vet om dette stemmer?

#56215  av @lpher

Wishmaster skrev:hørte at den var kommet til byen nå.. noen som vet om dette stemmer?
False alarm....bilen er kommet i havn ja...men den er ikke kommet hit enda :) Soon! :D

@lpher

#56236  av funkes

Amund skrev:
funker det, men ikke i daglig bruk vil jeg tro..

snakka med en som hadde t88 når jeg var på vei til rudskogen, han skulle skifte til en mindre som spola opp tidligere. var visst ikke noe serligt å kjøre med.. Men den gikk som ei kule!! hadde gåsehud i en time etter at han dro.. 8) (han skulle trimme NED til 600hk.. :roll: )
Har erfaring med Skylinge gtr med Trust T88 turbo, og det var mye lagg og ganske lagg ja...

Bilen står til havn nå ja, og den blir hentet i neste uke. Han som skal hente den stikker til gøteborg og henter den på Mandag.