TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Street meet og High Octane filming

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#56296  av Phantom3D

Kom hjem fra perm nå... må ordne litt før jeg drar mot streetmeet..

#56314  av MRQuoc

Da var det over for min del .. og det var meget kos .. alltid hyggelig å møte andre toyota-mennesker , og det var vel derfor jeg tok meg en tur , for 100spenn for det opplegget der .. fra min oppfatning , ganske organiseringsløst, jeg tror ikke de engang hadde programliste .. .. men selvsagt .. jeg trivdes for det :)

#56364  av MRQuoc

Noen bilder :p
Vedlegg
såååå fort :D
såååå fort :D
DSC01935.jpg (50.32 kiB) Vist 4735 ganger
Det skjer noe der borte .. :p
Det skjer noe der borte .. :p
DSC01934.jpg (44.43 kiB) Vist 4735 ganger

#56411  av jan-erik

Dette var en fin måte å tilbringe fredagen på :-) Masse hyggelige folk (som alltid) fra TS-OGN der. Fikk samlet en liten Toyota stand inne der. Greit arrangement som slet litt med speaker problemer og litt rundt organiseringen. Fikk sett noen drag, selv om det var altfor få biler. 3 Supra-er som kjørte, men ikke de helt store tidene denne dagen av de.

Fikk endelig sett den Veilside stylede MR2 MK3 live også. Skal prøve å få han inn hit. Hadde en liten photoshoot med bilene våre. Skal få lagt ut noen bilder etterhvert.

Ellers ble jeg stoppet av filmcrewet til High Octane på vei inn på parkeringsplassen der (hadde kjørt feil og fant ikke TS-OGN parkeringen), og de filmet bilen og intervjuet meg om bilen. Spørs vel om det blir brukt i noen film, var jo så andre mange andre råere biler der, men artig alikevel. Hun Hight Octane berta var jo heller ikke dum :wink:

LÃ¥nt bilde av en fra Bilforumet.net:
Vedlegg
Hight Octane dama som intervjuet meg.jpg
Hight Octane dama som intervjuet meg.jpg (74.88 kiB) Vist 4701 ganger

#56415  av MRQuoc

:mrgreen:

Jan-Erik .. jeg skal si meg enig .. men du verden hun var jo ikke høy ;P

#56487  av bose

Jan Erik : Kan tenkte meg det var lett å blir intervjua av hu der :D

#56490  av cameleon

ooooops jeg mistet vist blyanten min jeg. *Bøye seg neeeed* :mrgreen:

#56493  av jan-erik

bose skrev:Jan Erik : Kan tenkte meg det var lett å blir intervjua av hu der :D
Vel, det gikk jo på engelsk så hadde nok med å få forklart med godt på engelsk jeg. Engelsken blir litt rusten når man ikke prater det så veldig ofte. Fikk en masse rare spørsmål, som f.eks om jeg dro veldig mange damer på bilen. Svarte at hun jo hadde stoppet meg :-) og det var tydelig vis et godt nok svar for henne :-)

Og som du ser på bildet så anstrenger Asim seg veldig for å ikke kikke veldig ned på visse saker ......

#56502  av Christian

jan-erik skrev:Og som du ser på bildet så anstrenger Asim seg veldig for å ikke kikke veldig ned på visse saker ......

#56504  av MRQuoc

Christian skrev:
jan-erik skrev:Og som du ser på bildet så anstrenger Asim seg veldig for å ikke kikke veldig ned på visse saker ......

#56507  av bose

og all ære til han for at han klarte det! det hadde faen ikke jeg klart iaffal :D

#56513  av Christian

Hadde nok blitt avslørt om det hadde vært jeg som hadde stått ved siden av.... *Sikle* :wink:

#56540  av chris

Kan ikke akkurat påstå jeg klarte å la være å ta øya bort fra hu der nei. Vi stod jo parkert noen få meter fra teltet der hu holdt til 8)