TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sportsseter til Mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #56372  av Mr2 Mk2

Ikke det at jeg ikke liker setene som sitter i Mk1 originalt men må noe lettere.Er det noen som vet om sparco/reacro etc som de VET passer,går disse på skinner eller skrues de rett i gulvet?

Og noen ide om hva en slik stol veier?

#56373  av cameleon

Da jeg monterte mine momoseter i bilen måtte jeg kjøpe momo universalskinner til de. samt at jeg måtte lage et nytt understell. Kan godt hende du må sveise også siden det er flere bilmodeller som krever akkurat det. Momosetene mine veier ikke noenting mer eller mindre. Kan ta tak i de med ei arm og slenge de opp i lufta om du føler for det :lol:

#56378  av Mr2 Mk2

cameleon skrev:Da jeg monterte mine momoseter i bilen måtte jeg kjøpe momo universalskinner til de. samt at jeg måtte lage et nytt understell.
Hva innebærer lage nytt understell? :?
cameleon skrev:Momosetene mine veier ikke noenting mer eller mindre. Kan ta tak i de med ei arm og slenge de opp i lufta om du føler for det :lol:
ÅÅ schåå schteeerk
Bilde
BildeBildeBildeBildeBildeBildeBildeBilde

BildeBildeBilde

BildeBildeBilde

BildeBildeBildeBilde

#56740  av mk1 black limited

Ikke vanskelig, det står litt på min hjemmeside (CTRL + F og søk på Momo Cup). Det er bare snakk om å lage et par skinner du kan feste Momo-brakettene til, evt. andre merker.

Forøvrig anbefales det sterkt! :-)

#56749  av cameleon

Oi. Glemte denne posten jeg. Beklager.

Ja det er som Mk1 sier. Den versonen han viser til er nok en av de greieste. :wink:

EDIT: Ønsker du å ha seter du kan skyve frem og tilbake er det bare å gjøre samme løsningen med de sølv skinnene, bare monter momo universal skinner oppå de igjen :wink:

#56755  av sindrejl

Jostein skrev:
cameleon skrev:Da jeg monterte mine momoseter i bilen måtte jeg kjøpe momo universalskinner til de. samt at jeg måtte lage et nytt understell.
Hva innebærer lage nytt understell? :?
cameleon skrev:Momosetene mine veier ikke noenting mer eller mindre. Kan ta tak i de med ei arm og slenge de opp i lufta om du føler for det :lol:
ÅÅ schåå schteeerk
Bilde
BildeBildeBildeBildeBildeBildeBildeBilde

BildeBildeBilde

BildeBildeBilde

BildeBildeBildeBilde
Ikke mobb, kim er KJEMPESTERK! :D :D :D :D *kose lille kim på skallen*